پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:44:57 - جمعه 22 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دلیل استفاده نکردن شما از “اینترنت اکسپلورر”
مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان می‌دانید دلیل این بی میلی چیست ؟ به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از اورژانس itباشگاه خبرنگاران؛ مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان می‌دانید دلیل این بی‌میلی […]

مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان می‌دانید دلیل این بی میلی چیست ؟
به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از اورژانس itباشگاه خبرنگاران؛ مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان می‌دانید دلیل این بی‌میلی چیست؟
سرعت، اولین ایراد و بزرگترین ایراد گرفته شده نسبت به این مرورگر است. درست است که اینترنت اکسپلورر در هر نسخه پیشرفت چشمگیری کرده، اما هنوز از لحاظ سرعت از کروم بسیار در جایگاه پایین تری قرار دارد.
امنیت، معضل بعدی این مرورگر است. هر روز خبر از کشف یک چاله‌ی امنیتی می‌شنوید. دلیل این همه نا‌امنی شاید برای پشتیبانی کردن از share point باشد.
وابسته بودن بیش از حد این مرورگر به windows Explorer باعث شده است که اگر روزی ویندوز شما از کار بیفتد، شما نتوانید از مرورگر خود استفاده کنید.
و در آخر حجمی که اینترنت اکسپلورر از حافظه شما اشغال می‌کند، مثال زدنی است. حتی باز شدن یک تب هم حجمی از شما اشغال می‌کند که کروم با هشت تب از شما می‌گیرد.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب