رابر در سوگ علمدارکربلا
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از چند طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان
جوابیه شهابی، مسئول جایگاه پمپبنزین، درباره علت صفهای طولانی سوخت
برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رابر همزمان با روز مشاغل خانگی و تولیدات خانواده محور
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
«جنگ رمضان»؛ میدان تربیت نسل انقلابی
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
هلالاحمر رابر؛ حامی بیماران خاص
1:44:57 - جمعه 22 فروردین 1393
مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان میدانید دلیل این بی میلی چیست ؟ به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از اورژانس itباشگاه خبرنگاران؛ مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان میدانید دلیل این بیمیلی […]
مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان میدانید دلیل این بی میلی چیست ؟
به گزارش ” صبح رابر “ به نقل از اورژانس itباشگاه خبرنگاران؛ مرورگری که شما هیچ وقت میل استفاده از آن را ندارید، اینترنت اکسپلورر است، اما خودتان میدانید دلیل این بیمیلی چیست؟
سرعت، اولین ایراد و بزرگترین ایراد گرفته شده نسبت به این مرورگر است. درست است که اینترنت اکسپلورر در هر نسخه پیشرفت چشمگیری کرده، اما هنوز از لحاظ سرعت از کروم بسیار در جایگاه پایین تری قرار دارد.
امنیت، معضل بعدی این مرورگر است. هر روز خبر از کشف یک چالهی امنیتی میشنوید. دلیل این همه ناامنی شاید برای پشتیبانی کردن از share point باشد.
وابسته بودن بیش از حد این مرورگر به windows Explorer باعث شده است که اگر روزی ویندوز شما از کار بیفتد، شما نتوانید از مرورگر خود استفاده کنید.
و در آخر حجمی که اینترنت اکسپلورر از حافظه شما اشغال میکند، مثال زدنی است. حتی باز شدن یک تب هم حجمی از شما اشغال میکند که کروم با هشت تب از شما میگیرد.
انتهای پیام/









