پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:30:52 - سه شنبه 16 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شمیم شهادت بار دیگر کرمان را عطر آگین کرد
پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز با استقبال پرشور مردم و مسوولان وارد کرمان و این دیار از شمیم شهادت عطر آگین شد. به گزارش “ صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، پیکرهای شهدای گمنام پس از برگزاری آیین ادای احترام به شهدا در فرودگاه کرمان به سمت حسینیه […]

پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز با استقبال پرشور مردم و مسوولان وارد کرمان و این دیار از شمیم شهادت عطر آگین شد.

به گزارش “ صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، پیکرهای شهدای گمنام پس از برگزاری آیین ادای احترام به شهدا در فرودگاه کرمان به سمت حسینیه ثارالله این شهر مشایعت و برنامه مرثیه سرایی و عزاداری در این مکان برگزار شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: آیین وداع با شهدای گمنام در شهر کرمان امروز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم برگزار می شود.

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی بیان کرد: پیکر پاک این دو شهید گمنام روز چهارشنبه به شهرستان عنبرآباد منتقل و استقبال از شهدا توسط مردم در شهرهای عبوری انجام می شود.

وی افزود: آیین وداع با شهدا در عنبرآباد چهارشنبه شب و آیین تشیع و تدفین این دو شهید بزرگوار نیز روز پنجشنبه در عنبرآباد برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این دو شهید والامقام متعلق به عملیات خیبر و والفجر هشت هستند که شهید متعلق به عملیات خیبر ۱۸ ساله و شهید عملیات والفجر ۲۷ ساله است.

ابوالحسنی، تصریح کرد: شهرستان عنبرآباد چهلمین نقطه استان است که شهدای گمنام در آن دفن می شود.

در آیین استقبال از این دو شهید والا مقام، جمعی از خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار کرمان و جمعی از مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب