پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:42:51 - پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دو محصول جدید پژو در ایران+تصاویر
۲۱:۳۸ پژو ۲۰۰۸ و پژو ۳۰۱ به عنوان دو محصول جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهند شد. به گزارش” صبح رابر”  ،پژو ۲۰۰۸ که یک خودروی شاسی بلند است حدود ۳ سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است. قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو […]

۲۱:۳۸

پژو ۲۰۰۸ و پژو ۳۰۱ به عنوان دو محصول جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهند شد.

به گزارش” صبح رابر”  ،پژو ۲۰۰۸ که یک خودروی شاسی بلند است حدود ۳ سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است.

قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو است.

پژو ۳۰۱ نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهد شد که این خودرو حدود ۲ سال است در بازار چین عرضه می‌شود. این محصول با مشارکت شرکت پژو و دانگ‌فنگ چین در این کشور تولید و عرضه می‌شود.

برای تولید این خودرو در ایران نیاز به ایجاد خط مونتاژ و سالن رنگ جدید نیست و امکان استفاده از سالن‌های موجود برای تولید آن وجود دارد ولی قالب‌های خودرو باید تولید شوند.

در حال حاضر پژو ۲۰۰۸ در بازارهای جهانی حدود ۱۸ هزار دلار و پژو ۳۰۱ حدود ۱۵ هزار دلار عرضه می‌شود.

طبق برآوردها این دو خودرو در ایران قیمتی پایین‌تر از ۶۰ میلیون تومان نخواهند داشت.

ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران خودرو در مورد زمینه‌های جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای تولید دو محصول در ایران سرمایه‌گذاری کند.

منبع:فارس

  1. محسن   اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۳  

    یه نگاه از دور به قضیه بکنید : یسری آدم به نام ایران خودرو ، سایپا و … یه بنگاه ماشین زدن ، از اون ور ماشین میارن به مردم میفروشن ، خیل هنر کنن یه خط تولید ماشینایی که دیگه بدرد سازندش نمیخوره میخرن ( مثل انواع پژو ، پراید و … ) رو میارن ایران اسمشونو میزارن خودروساز قطعاتشو که از هموطنان چینی میگرن ، خلاصه یه پیزی که راه چهارتا چرخ داره و خودش میتونه راه بره رو میندازن به مردم . بعد همینا یسری رفقا تو دولت دارن که سیبیلشونو باید چرب کنن ( … ) به عنوان حمایت از تولید داخل روی ورود ماشینا گمرک میکشن …. . تازه کاش اینا میرفتن از یه خودروساز درست درمون ماشین میوردن ، یعنی برین رنکینگ خودروسازای دنیا رو ببینید از همشون گلچین کردن ( پایین ترینها رو ) از اروپا پژو و رنو از آسیا که همش از هموطنان چینی ، بازم اگر از کشوری مثل ژاپن میارن ، بازم بدردنخورتریناش ( مزدا ) … خلاصه یه سری آدمیم جمع شدیم دور هم به هم نیگاه میکنیم که کی چطور سر اونیکی کلاه میزاره ………..

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب