پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:35:34 - پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ابراز تأسف نویسنده سعودی از ورود داعش به عربستان !
نویسنده و روزنامه نگار سعودی با اشاره به خبر دستگیری شماری از اعضای داعش در عربستان، ورود داعش به این کشور را مایه تأسف دانست. به گزارش.” صبح رابر” به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، “هاشم عبده هاشم” روز چهارشنبه در مطلبی تحت عنوان “برای عبرت دیگران، آنها را بکشید” در روزنامه سعودی “عکاظ” نوشت: […]

نویسنده و روزنامه نگار سعودی با اشاره به خبر دستگیری شماری از اعضای داعش در عربستان، ورود داعش به این کشور را مایه تأسف دانست.

به گزارش.” صبح رابر” به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، “هاشم عبده هاشم” روز چهارشنبه در مطلبی تحت عنوان “برای عبرت دیگران، آنها را بکشید” در روزنامه سعودی “عکاظ” نوشت: وزارت کشور از دستگیری عناصر دو تشکیلات تروریستی خطرناک خبر داد که یکی به دنبال غرق کردن جوانان ما در باتلاق مواد مخدر بود و دیگری به دنبال ضربه زدن به امنیت و ثبات کشور.
درحالیکه تفکرات عناصر گروه تروریستی داعش مانند دیگر گروه های افراطی وابسته به القاعده برگرفته از تعالیم مبلغان وهابی سعودی است، و شمار قابل توجهی از اعضای این گروه تبعه عربستان سعودی هستند؛ “هاشم عبده هاشم” مدعی شد: موضوع جدید این است که سازمان جنایتکار داعش که در سوریه تشکیل شده و سیاستهای القاعده و برخی کشورهای عربی و منطقه ای مشخص را اجرا می‌کند؛  برنامه ترور و نابود کردن کشورها را آغاز کرده است و در حال استفاده از فرزندان این کشور (عربستان) به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به امنیت و ثبات کشورشان است.
وی ادامه داد: مسأله تأسف بار اینجا است که این سازمان بعضی از فرزندان ما را به عضویت گرفته تا به خاک کشور ما نفوذ کند و اقداماتی خطرناک انجام دهد.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب