پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:13:48 - یکشنبه 21 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
احضار خانواده شهدای بحرینی به اداره تحقیقات جنایی
رژیم آل خلیفه با هدف آزار و اذیت خانواده های شهدا، منازل والدین برخی از شهدا را محاصره و آنها را برای بازجویی به اداره تحقیقات جنایی احضار کرد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم بحرین روز جمعه منازل برخی از پدران شهدا و فعالان بحرینی را به هدف تحت […]

رژیم آل خلیفه با هدف آزار و اذیت خانواده های شهدا، منازل والدین برخی از شهدا را محاصره و آنها را برای بازجویی به اداره تحقیقات جنایی احضار کرد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم بحرین روز جمعه منازل برخی از پدران شهدا و فعالان بحرینی را به هدف تحت فشار قرار دادن آنها محاصره کرد، و آنها را به اداره آگاهی برای بازجویی احضار کرد.

پدر شهید علی مشیمع، محمود ابوتاکی و همسر شهید اسماء حسین و پدر شهید یاسین العصفور و محمود الریاش یکی از فعالان از جمله افرادی بودند که احضار شدند.

سایت جمعیت وفاق بحرین نوشت؛ این اولین باری نیست که پدران شهدا احضار یا بازداشت می شوند و آنها پیش از این نیز در معرض بازجویی و بازداشت قرار داشتند و رژیم به این روش تلاش می کند تا آنان را از درخواست قصاص قاتلان فرزندانشان، منصرف کند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب