پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:25:13 - پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هلاک ده ها عضو داعش در عراق
فرماندهی عملیات مشترک استان الانبار عراق از هلاکت و یا زخمی شدن ۶۰ نفر از تروریست های داعش در شهر فلوجه در جنوب این استان خبر داد. به گزارش ” صبح رابر” روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات مشترک الانبار در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی پنج عضو گروه تروریستی داعش را نزدیک […]

فرماندهی عملیات مشترک استان الانبار عراق از هلاکت و یا زخمی شدن ۶۰ نفر از تروریست های داعش در شهر فلوجه در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش ” صبح رابر” روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات مشترک الانبار در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی پنج عضو گروه تروریستی داعش را نزدیک پل الموظفین و شهر الصقلاویه از پای در آوردند، ۱۰ عضو دیگر را زخمی و همچنین مخفیگاه تروریست ها را در شهر فلوجه منهدم کردند.
فرماندهی عملیات مشترک الانبار افزود: نیروهای امنیتی در مناطق الصبیحات و الفلاحات نیز ۳۸ عضو داعش از جمله سه تک تیرانداز را به هلاکت رساندند و سه دستگاه خودروی آنان را منهدم و سه بمب را خنثی کردند.
بیانیه فرماندهی عملیات مشترک الانبار حاکیست: هفت تروریست نیز در منطقه عامریه فلوجه از پای در آمدند و پنج مخفیگاه و تعدادی از تجهیزات نظامی و یک دستگاه خودروی نفربر آنان نیز منهدم شد.
سایت خبری “سومریه نیوز” به نقل از منبعی در فرماندهی عملیات مشترک الانبار دیروز از هلاکت ۱۰۰ نفر از تروریست های داعش و آزادسازی سه منطقه در جنوب شهر فلوجه و همچنین آزادسازی منطقه الفلاحات در غرب شهر فلوجه خبر داده بود.

منبع : پایگاه خبری شبکه العالم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب