پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:30:28 - پنجشنبه 1 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از کتاب “خطابه و حماسه” در کرمان رونمایی شد
کتاب “خطابه و حماسه” که به بیان خطبه‌‌های آیت‌الله جعفری امام جمعه کرمان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد در روز سوم خرداد رونمایی می‌شود. به گزارش”صبح رابر”: همزمان با سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از کتاب “خطابه و حماسه” پیرامون نقش آیت الله “سید یحیی جعفری” نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در […]

کتاب “خطابه و حماسه” که به بیان خطبه‌‌های آیت‌الله جعفری امام جمعه کرمان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد در روز سوم خرداد رونمایی می‌شود.

به گزارش”صبح رابر”: همزمان با سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از کتاب “خطابه و حماسه” پیرامون نقش آیت الله “سید یحیی جعفری” نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در دوران ۸ سال دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

این کتاب شامل کلیه خطبه‌های نمازجمعه کرمان که توسط آیت الله جعفری در فاصله سالهای ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۹ خوانده شده؛ می‌باشد و۵۰ صفحه ابتدای این کتاب درباره زندگی نامه آیت الله جعفری به نگارش درآمده است.

لازم به ذکر است کتاب “خطابه و حماسه”، اولین کتابی است که در ۳۰ سال اخیر پیرامون زندگی نامه آیت الله جعفری به نگارش در آمده و این کتاب به همت موسسه حماسه ثارالله و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان به چاپ رسیده است.

منبع: هجرت

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب