پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:59:15 - پنجشنبه 15 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
احداث کارخانه پتروشیمی در شهربابک
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه پتروشیمی در شهربابک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، پروانه احداث این کارخانه اخذ و زمین آن هم تأمین شده است. به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”حسین فتاحی  اظهار کرد: مجوز احداث کارخانه پتروشیمی اخذ شده و به زودی در […]

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه پتروشیمی در شهربابک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، پروانه احداث این کارخانه اخذ و زمین آن هم تأمین شده است.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”حسین فتاحی  اظهار کرد: مجوز احداث کارخانه پتروشیمی اخذ شده و به زودی در شهربابک احداث می‌شود.

karkhanesiman_Fixd

وی با بیان اینکه اگر این کارخانه احداث شود، تحول بزرگی در منطقه ایجاد می‌شود، افزود: تیمی از عمان قول همکاری داده بودند، ولی بنا به دلایلی عقب نشینی کردند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برای احداث این کارخانه سرمایه زیادی نیاز است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده قرار شد که وزارت دفاع در این زمینه وارد شده و سرمایه گذاری کند.

فتاحی افزود: با احداث این کارخانه و به وجود آمدن کارخانه‌های جنبی آن، زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد فراهم می‌شود.

وی از ساماندهی کارگاه‌های فیروزه تراشی در شهربابک خبر داد و خاطرنشان کرد: با توافقات به عمل آمده قرار شد سود حاصل از فروش سنگ فیروزه صرف هزینه‌های بیمارستان و تجهیز آن شود‌.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب