پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:56:35 - یکشنبه 18 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از “درب بهشت” وارد بهشت ساردوییه شوید
به گزارش ” صبح رابر”  ،اگر گذری به همه روستاهای بخش ساردوییه داشته باشید در می یابید که جای جای “درب بهشت”بهشت است. روستای سه دران یکی از صدها بهشتی است که در جای جای درب بشهت دارای مناظری زیبا و چشم اندازهای بی نظیری  می باشد. کسانیکه قصد دیدن این مناظر و طبیعت زیبا […]

به گزارش ” صبح رابر”  ،اگر گذری به همه روستاهای بخش ساردوییه داشته باشید در می یابید که جای جای “درب بهشت”بهشت است.

روستای سه دران یکی از صدها بهشتی است که در جای جای درب بشهت دارای مناظری زیبا و چشم اندازهای بی نظیری  می باشد.

کسانیکه قصد دیدن این مناظر و طبیعت زیبا را دارند بعد از طی کردن مسافتی به طول ۷۵ کیلومتر از جیرفت وقتی که به  شهر درب بهشت رسیدند ،باز باید بلوار ورودی شهر را تا میدان امامزاده طی بکنند   و بعد از این خیابان سمت راست را برای ادامه مسیر انتخاب کنند.

با ورود به مسیر درب بهشت راین ،بعد از اینکه ۹کیلومتر جاده آسفالته را که دو طرفش  را باغ های سرسبز و زیبا در بر گرفته اند پشت سر گذاشتید ، سمت چپ  جاده را فراموش نکنید و با رسیدن به تابلویی که روی آن از طرف دهیاری  نوشته شده روستای سه دران   با توفقی کوتاه مسیر روستا را پیش رو می بینید.

باز هم این مسیر زیبا آسفالت است که از دور چشم انداز سه دره زیبا که وجه تسمیه  سه دران  برگرفته از آنها می باشند دیده می شود.

به هر حال به مقصد می رسید ولی برای دیدن این آبشار زیبا باز هم باید  یک مسیر کوهستانی را به طول تقریبی ۳ کیلومتر با خودرو طی کنید و بعد از پارک کردن وسلیه نقلیه خود با گذر از باغات سرسبز و استشمام بوی گیاهان دارویی از جمله پونه و دورمونه ترکی مسافت ۷۰۰ متری مثل برق باد می گذرد و به این آبشار زیبا می رسید.

می توانید  با کمی استراحت و پیمودن یک مسیر کوهنوری نسبتا”خوب   البته بدون تجهیزات ولی اگر یک طناب کوتاه معمولی به همراه داشته باشید کار رسیدن به بالای آبشار به اتمام می رسد.

و اما یک مسیر دیگر هم که تنها به پیاده روی با زیر پا گذاشتن سنگلاخها ،راحتر و با صرف وقت کمتری به این طبیعت دل انگیز می رسید  که باز هم کمی استراحت و از هر دو مسیر به راحتی به پائین خواهید آمد.

منبع: هلیل

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب