پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:37:42 - چهارشنبه 28 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده رهبری در شورای راهبردی روابط خارجی کشور: نقدها در کشور برای رفع عیوب است نه ایجاد اشکال مضاعف
دکتر جلیلی در دیدار با امام جمعه کرمان؛ گفت: کشور حول محور ولایت فقیه با وحدت و همبستگی می‌تواند در مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه دهد/روستای نمونه‌ی گنجان در محاسبات غربی‌ها گنجانده نشده بود. به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از هجرت نیوز؛ دکتر سعید جلیلی صبح امروز چهارشنبه در دیدار با […]

دکتر جلیلی در دیدار با امام جمعه کرمان؛ گفت: کشور حول محور ولایت فقیه با وحدت و همبستگی می‌تواند در مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه دهد/روستای نمونه‌ی گنجان در محاسبات غربی‌ها گنجانده نشده بود.

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از هجرت نیوز؛ دکتر سعید جلیلی صبح امروز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه کرمان؛ اظهار داشت: در اندیشه و نگاه اسلام چیزی به نام اپوزیسیون به معنا و مفهوم غربی نداریم و همه باید کمک کنند اهداف انقلاب هر چه زودتر محقق شود.

امام جمعه کرمان در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ انسجام جامعه، انتقاد واقع‌بینانه، منصفانه، مودبانه و مخلصانه را ضرورت جامعه برشمرد و ابراز نمود: امروز تضعیف و ضربه زدن به دولت به نفع امریکا و صهیونیست‌ها است و هر کسی برای اداره کشور سلیقه‌ای دارد؛ معصوم نیست و اشتباه هم دارد.

نماینده رهبری در شورای راهبردی روابط خارجی کشور، افزود: طبیعی است که نقد در شکل واقعی و صحیح خود معنا پیدا می‌کند و هدف از نقد، رفع عیوب است نه ایجاد اشکال مضاعف.

وی با اشاره به دیداری که از روستای گنجان از توابع شهرستان رابر کرمان داشته، خاطر نشان کرد: این روستای نمونه در زمان دفاع مقدس، ۷۰۰ نفر جمعیت داشته و به تنهایی ۷۲ شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

جلیلی، عامل موفقیت نظام اسلامی ایران را چنین ظرفیت‌های ارزشمندی دانست که در محاسبات غربی‌ها گنجانده نشده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابراز داشت: این ظرفیت‌های ارزشمند در سطح بین الملل بسیار موثر است و باید آن‌ها را قدر بدانیم و تداوم بخشیم.

جلیلی تصریح کرد: مسیر انقلاب و نظام تا به حال حول محور ولایت و روحانیت طی شده و تداوم این مسیر موفقیت‌های بیشتری را برای ما در بر خواهد داشت.

وی موقعیت فعلی انقلاب و نظام را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در استان‌ها و در کل کشور، شرایط خوبی برقرار است که این موفقیت‌ها مرهون ۳۶ سال پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب