پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:12:31 - پنجشنبه 29 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: در این شرایط باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم، نمی‌گوییم انتقاد نباشد اما انتقاد واقع‌بینانه، مخلصانه و مؤدبانه باشد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: در این شرایط باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم، نمی‌گوییم انتقاد نباشد اما انتقاد واقع‌بینانه، مخلصانه و مؤدبانه باشد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اساس پیروزی انقلاب اسلامی در سایه سه عامل مکتب، رهبری بی‌نظیر امام و فداکاری آحاد جامعه محقق شد.

وی با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در ملت ایران افزود: غربی‌ها به ویژه آمریکا و صهیونیست کاملاً این مسئله را فهمیدند که امام خمینی (ره) کیست و نظام جمهوری اسلامی چه اهدافی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: امام راحل با صراحت اعلام کرد این انقلاب مخصوص ایران نیست و به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در آن زمان نه ارتش منسجم و آماده به کار داشتیم، نه سپاه به درستی شکل گرفته بود و بسیجی نیز نداشتیم و مظلومانه مورد هجوم آمریکا و مزدوران آن‌ها قرار گرفتیم.

جعفری گفت: دشمن در جنگ تحمیلی علیه ایران قدرت مردم و رهبری الهی را مدنظر نداشتند.

امام جمعه کرمان با اشاره به جنایت‌های گروه تروریستی داعش در عراق تصریح کرد: صحنه‌های وحشتناکی را در کشور عراق شاهد هستیم، جنایاتی را گروه داعش انجام می‌دهد که نقل آ‌ن‌ها نیز شرم‌آور است.

جعفری عنوان کرد: بیداری اسلامی سبب شده که آمریکا قدرت و هیمنه قبلی خود را نداشته باشد چراکه ۳۵ سال نظام جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: تا زمانی ملت ایران در صحنه است، ولایت‌فقیه اساس جامعه ما باشد و مردم روحیه شهادت‌طلبی داشته باشند، دشمن نمی‌تواند علیه ما اقدامی انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان عنوان کرد: در این شرایط باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم، نمی‌گوییم انتقاد نباشد اما انتقاد واقع‌بینانه، مخلصانه و مؤدبانه باشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب