پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:06:07 - چهارشنبه 28 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
داعش حاج قاسم را قدرتمندترین مرد خاورمیانه دانست
به گزارش ” صبح رابر“وب سایت “أنصار الفاروق” که از رسانه های وابسته و حامی گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به “داعش” است، با انتشار گزارشی در مورد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران، او را قدرتمند ترین مرد خاورمیانه معرفی کرد. “أنصار الفاروق” که بخشی از گزارش […]

به گزارش ” صبح رابر“وب سایت “أنصار الفاروق” که از رسانه های وابسته و حامی گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به “داعش” است، با انتشار گزارشی در مورد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران، او را قدرتمند ترین مرد خاورمیانه معرفی کرد.

“أنصار الفاروق” که بخشی از گزارش خود را به نقل از روزنامه انگلیسی “گاردین” نوشته، در ادامه افزود: سلیمانی به طور مداوم و منظم به عراق سفر می کند. البته سفرهای وی همواره بدون اعلام قبلی و بدون اطلاع رسانی انجام شده است.

این وب سایت در ادامه نوشت: اما در سال ۲۰۰۳ میلادی، «قاسم سلیمانی» یکی از چهره های بسیار تأثیرگذار، اساسی و مهم به شمار می رفت، حتی در زمانی که ایالات متحده آمریکا به عراق حمله کرد. او در آن زمان در حال تشکیل گروه های مسلح در عراق بود!

“أنصار الفاروق” همچنین نوشت: اکنون که اوضاع عراق متفاوت شده، او مأمویت جدیدی پیدا کرده و در حال نقش آفرینی است.

این وب سایت نزدیک به گروهک تروریستی – تکفیری داعش، به نقل از «علی انصاری» استاد تاریخ دانشگاه “سانت اندروز” آمریکا، نوشت: سپاه پاسداران به اتفاقات عراق مانند سوریه نگاه می کند از همین رو با جدیت تمام دارد آن را پیگیری می کند.

“گاردین” در بخش دیگری از این مطلب نوشت: «قاسم سلیمانی» که مسئول اصلی حمایت از “حزب الله” در لبنان و “بشار أسد” رئیس جمهور سوریه بوده، در طول سه سال گذشته رفت و آمد زیادی هم به سوریه داشت و بیشتر وقتش را روی پرونده سوریه گذاشته بود اما اکنون راهی عراق شده است.

این روزنامه ادامه داد: نام «قاسم سلیمانی» از جمله افرادی است که از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته از همین رو اگر قرار باشد مقامات آمریکایی در مورد پرونده عراق با ایرانی ها دیدار و گفتگو کنند، سلیمانی از طرف ایرانی در این مذاکرات حضور نخواهد داشت.

“گاردین” در پایان نوشت: اما «قاسم سلیمانی» در مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در مورد پرونده افغانستان – قبل از حمله به این کشور در زمان ریاست جمهوری جرج بوش – شرکت کرد!

منبع: شیعه آنلاین

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب