پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:20:34 - یکشنبه 8 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از گوشی های شیطانی تا بانوی ارشد کشور
سایت “حرف تو” به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید. به گزارش” صبح رابر”،سایت […]

سایت “حرف تو” به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

به گزارش” صبح رابر”،سایت “حرف تو”  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان  ” گلدون وبلاگی ” از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند است مطالب تولیدی خود را  در قسمت ” ارسال مطلب” سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

————————————————————————————————–

گوشی های شیطانی…

 

http://www.gigpars.com/upload/dvn7_ghoshi.jpg

وبگاه”عترت“نوشت:

شاید شما هم تا به حال به مطالب مختلفی که امروزه در گوشی های همه دیده میشود دقت کرده باشید.و در بسیاری اوقات مسائل ناقض ارزش های دینی و ملی را در آنها مشاهده کرده باشید.مثلا برخی اپلیکیشن ها،پیامک ها و لطایفی که در ذهن ناخودآگاه ما برخی مفاهیم را رسوب میدهند و مارا ناخواسته به جانب ارزشهای خود میکشند.

ادامه مطلب

*************************************************

فصل ضیافت::بسته ی گرافیکی ویژه ماه مبارک رمضان

 

fasle-ziafat.jpg (473×567)

وبلاگ”حمید گرافیک“نوشت:

سلام خدمت همه دوستان…کم کم ماه مبارک رمضان هم داره از راه می رسه…بنده هم تصمیم گرفتم یه سری طرح هایی که قبلا در مورد این ماه طراحی کرده بودم رو به همراه طرح های جدید رو در قالب یک بسته به نام”فصل ضیافت” به دوستان ارائه کنم..ان شالله که مورد قبول واقع شود..

ادامه مطلب

*************************************************

خواب باشیم یا بیدار؟

 

http://www.nasr19.ir/wp-content/uploads/2014/06/483493-61180fc66d7463baa85111a66afdd1cc-org-300x274.jpg

وبگاه”نصر“نوشت:

 

مذاکرات با آمریکا اگر نتیجه بدهد سودمند است. تلاش فرزندان انقلاب ایران با لوای دیپلماسی باید پشتیبانی و تقویت بشود اما:

مسئولان آمریکایی تذکر می دهند؛ “رسیدن به هیچ توافقی بهتر از یک توافق بد است و ما قطعا یک توافق بد را قبول نمی کنیم.”

توافق بد برای دشمنی با چنین سابقه ای در اشتهای سیری ناپذیر چیست؟! آیا یک توافق خوب برای آمریکا الزاماً می تواند توافقی خوب برای ما بشود؟

آیا لفظ مذاکرات برد برد صحیح است؟

فکر می کنم مذاکره ای که با دشمن صورت گرفته است یک نتیجه بیشتر ندارد، نه برد است و نه باخت، شاید برد برد، اما آن هم، نه برای دو طرف!

اگر تحریم ها در یک مذاکره به اصطلاح برد برد رفع بشود و جامع ایران شکوفا شود و قدرتش افزایش یابد!، گرچه ایران به ظاهر برد کرده است اما برد تنها برای آمریکا است و آنکه هیچ پیروزی میسر نمی شود مگر به اذن آمریکا…

ادامه مطلب

*************************************************

بازی ایران و آرژانتین نمایشی از یک نرمش قهرمانانه

 

 

وبلاگ”افراطی“نوشت:

فوتبال پدیده  حائز اهمیت قرون معاصر است که از زوایای مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. همانطور که بازی کردن این ورزش موجب تقویت قدرت بدنی می شود مربی گری و آنالیزاین ورزش نیز یک بازی فکری ست که موجب تقویت قدرت فکری می گردد.

ادامه مطلب

*************************************************

باز صوت خوش قرآن و اذان می‌آید

 

وبلاگ”سرباز صفر جنگ نرم“نوشت:

خدا را شکر، در میان بسیاری افراد که از سال گذشته دستشان از این دنیا کوتاه شده است و از نعمت زندگی محروم‌اند، فرصتی یافته و دوباره برگزیده شده‌ایم که به مهمانی خدا فراخوانده شویم.

این‌روزها دوباره در کوچه و بازار، لب‌هایی را خواهیم دید که ترَک‌زده عشق‌اند و کام‌هایی که تشنه رضایت خداوند عزیز و مهربان‌اند و این گرمای عشق و ایمان است که بر گرمای هوا و موانع طبیعی برای رسیدن به رضایت خداوند غلبه کرده است، گرمای عشقی که در عمل عاشق، نمایان است.
ادامه مطلب

*************************************************

بکشید تا به بهشت بروید!!

 

وبلاگ”انعکاس“نوشت:

بکشید تا به بهشت بروید ، این را ان شیخ وهابی فریاد میزند و در حالیکه از دهانش خون میچکد ،خون طلب میکند ،انگار دراکولای فیلمهای هالیوودی تعبیرش را در این شیخ پیدا کرده و عینیت یافته!! فریاد میزند و گوشت انسان میطلبد، بکشید تا به بهشت بروید!!!

ادامه مطلب

*************************************************

نگاه کاربردی به بحث غیرت افزایی

 

http://nazokbin.ir/wp-content/uploads/2014/06/images.jpg

وبلاگ”سلمان علی(ع)“نوشت:

همانطوری که همگی شاهدیم، پرداختن به مسأله حجاب بدون توجه به بحث غیرت، تا کنون ناکارآمد بوده و صرفاً باعث لوث شدن این فریضه حکومتی و اخلاقی گردیده است. آنچه که غور در خانواده هایی که زنان و دختران شان بی حجابند، به ما می فهماند، این است که در چنین خانواده هایی، غیرت به همان اندازه ی حجاب و حتی بیش از آن مغفول مانده است. چگونه می توان فرض کرد که همسر یا دختر بالغه کسی بدون حجاب مناسب و با لباس های زننده، تنگ، نازک، محرک و نیمه عریان به خیابان و یا میان نا محرمان بیاید و شوهر و یا پدر خانواده را غیور دانست. چگونه ممکن است در خانه ای که مردانش غیرتمندند، زنان و دختران بتوانند هرگونه که بخواهند در جامعه حاضر شوند.

ادامه مطلب

*************************************************

بانوی ارشد کشور

 

http://ts1.mm.bing.net/th?&id=HN.608034487313499182&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

وبگاه”حریم آسمانی“نوشت:

 

روز بسیار زیبایی بود آه ببخشید سلام نکردم …. روز زیبایی بود … اون روزی که به عنوان بانوی ارشد کشور معرفی شدم همه چی آماده بود خودمو حسابی آراسته کرده بودم برا مراسم خونوادم شور خاصی داشتن و بیشتر از اونا خود من تو دلم غوغایی بود

ادامه مطلب

*************************************************

روش مستقیم همیشه جوابگو نیست

 

وبلاگ”زهرا“نوشت:

یکی از چیزهایی که برای من عجیبه اینه که چرا مسئولین ایرانی عادت دارن برای همه چیز از روش مستقیم و یا صریح وارد بشن که حالا فرضا ایجابی یا سلبی هست. از موضوع روز که ازدیاد جمعیت هست بگیر تا اینترنت و حجاب و روزنامه ها و … تو همه اینها یا کلا اصرار دارن که قانونی بذارن که مجازات کنه یا برعکسش رو تشویق کنه و خوب طبعا هر دوی اینا مستقیما باعث واکنش خواهد شد.

ادامه مطلب

*************************************************

مارادونا را ول کنید علی مطهری را بگیرید

 

وبلاگ”شنود“نوشت:

 

اگر علی مطهری خبر ندارد و نمیداند که بحث ریزشها و رویشها اصرار عده ای!!! نیست بلکه از فرمایشات و گفتمان های خاص انتشار یافته از سوی ولایت امر است (که از سال ۷۸ تاکنون در مقاطع مختلف بیان فرموده اند) باید گفت : که دوستان ارزشی مجلس، مارادوناهای عرصه سیاست کشور را رها کنند و علی مطهری را مهار کنند.

اما اگر علی مطهری آگاهانه فرمایشات و نظریات مدیریت ارشد و هوشمند نظام را تخطئه میکند بهتر است بداند : ضدولایت فقیه بودن شاخ و دم ندارد! لذا به قول «حسام الدین آشنا» مراقب شأن خود که آن را از شأن پدر به عاریت گرفته باشد.

ادامه مطلب

منبع : دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب