پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:59:00 - دوشنبه 23 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیران ادارات دولتی از به‌کارگیری منشی زن خودداری کنند
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مدیران ادارات دولتی از به کارگیری منشی زن خودداری کنند،گفت:اگر مدیران ادارات و شرکت‌های دولتی به حفظ حجاب و پوشش شرعی کارکنان خود اهتمام داشتند، قطعا تحولی در حوزه حجاب و عفاف شکل می‌گرفت. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت‌الاسلام علی […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مدیران ادارات دولتی از به کارگیری منشی زن خودداری کنند،گفت:اگر مدیران ادارات و شرکت‌های دولتی به حفظ حجاب و پوشش شرعی کارکنان خود اهتمام داشتند، قطعا تحولی در حوزه حجاب و عفاف شکل می‌گرفت.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی به مناسبت هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه ترویج عفاف از وظایف اصلی حکومت اسلامی است، اظهار کرد: عفاف یک فضیلت اخلاقی است و می‌تواند ضامن سلامت معنوی جامعه شود.

00cheragh

وی افزود: حجاب که بخشی از فضیلت عفاف است، فقط یک امر شخصی و فردی نیست، بلکه سلامت اخلاقی و امنیت روانی جامعه به آن بستگی دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: تولید لباس‌های مبتذل، تنگ، کوتاه و آزار دهنده یک اقدام مخل امنیت اخلاقی – اجتماعی است که مسئولان باید با عوامل آن که عامل ناامنی هستند، برخورد جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام توکلی، بیان کرد: تقید به حجاب و پوشش شرعی ریشه در باطن افراد و نوع تربیت خانوادگی آنها دارد و به سبب آنکه به دنبال دلبری و خودنمایی نیستند، هم خود آرام‌تر و سربه راه‌ترند و هم سبب انحراف و بداخلاقی دیگران نمی‌شوند و اگر می‌گویند نمی‌توان مردم را به زور به بهشت برد، می‌گوییم، راهِ رفتن به جهنم را نیز نباید تسهیل کرد.

وی اظهارکرد: در حوزه حجاب و عفاف به بهانه کار فرهنگی نباید از وظیفه شرعی و قانونی شانه خالی کرد و هرگاه دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی اقدامی در برخورد با هنجارشکنان کرده‌اند، افرادی که کار فرهنگی هم نمی‌کنند به نوعی مخالفت کرده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان، افزود: اگر مدیران ادارات و شرکت‌های بزرگ دولتی به حفظ حجاب و پوشش شرعی کارکنان خود اهتمام داشتند و از به کارگیری منشی زن خودداری می‌کردند، قطعا شاهد تحولی در حوزه حجاب و عفاف بودیم.

حجت‌الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود نیروی انتظامی با حمایت و پشتیبانی ستاد صیانت از عفاف و حجاب به وظیفه قانونی خودش در مقابله با هنجارشکنان اقدام کند.

انتهای پیام/ آ

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب