پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:29:51 - شنبه 8 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جزئیات دستگیری نایب قلابی امام زمان (عج) در بردسیر
جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر با اشاره به جزئیات دستگیری نایب قلابی امام زمان (عج) گفت: فردی چند ماه اخیر به برخی از شهرستان‌های استان مراجعه و طی تشکیل جلساتی خود را قرآن ناطق و نمایندۀ تام‌الاختیار امام زمان (عج) معرفی و از این طریق با منحرف کردن عقاید دینی مردم، اقدام به توهین به مقدسات اسلام و ولایت فقیه ‌کرده است.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از هزار نیوز ،‌ علی‌رضا میرزاپور مشیزی جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در پی ارائه گزارش از معاونت اطلاعات سپاه ثارالله کرمان به دادسرای شهرستان بردسیر مبنی بر اینکه فردی از استان فارس، ۵۴ ساله، ملقب به سید علی، طی چند ماه اخیر به برخی از شهرستان‌های استان مراجعه و طی تشکیل جلساتی خود را قرآن ناطق و نمایندۀ تام‌الاختیار امام زمان (عج) معرفی و از این طریق با منحرف کردن عقاید دینی مردم، اقدام به توهین به مقدسات اسلام و ولایت فقیه ‌نموده است.

وی افزود: این شخص در قالب ادعای انرژی‌ درمانی و درمان بیماران صعب‌العلاج اقدام به برخی سودجویی‌ها و روابط نامشروع داشته است که به همین جهت پرونده به شعبه اول دادیاری ارجاع، ضمن بررسی ادله و مستندات پرونده، حسب دستور قاضی محترم شعبه جناب آقای رمضانی‌زاده اقدامات در خصوص جلب متهم و احضار مرتبطین با وی انجام که پس از دستگیری متهم در همان روز ضمن تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات، روانه زندان کرمان شد.

وی اشاره کرد: تحقیقات کماکان در خصوص تعقیب و دستگیری سایر افراد مرتبط با این جرم از طریق اعطای نیابت قضایی به سایر حوزه‌های قضایی در حال انجام است.

میرزاپور مشیزی توصیه کرد: با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام مردم شریف ما باید مراقب این قبیل افراد باشند و فریب عقاید پوچ و بی پایه و اساس آنها را نخورند و در اسرع وقت موارد را به مراجع قضایی و انتظامی معرفی کنند.

جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در پایان ضمن تشکر از اقدام شایسته و به موقع سپاه پاسداران باید یادآور شد دستگاه قضایی همواره با چنین مواردی که اساس عقاید اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار می‌دهد با قاطعیت و شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب