پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:33:28 - دوشنبه 7 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرستنده: شهدا گیرنده: مسئولین
نه ۹۰ دقیقه بلکه ۸ سال ، نه جلوی توپ فوتبال بلکه جلوی توپ و تانک و موشک ، نه مقابل یک کشور بلکه مقابل ۳۴ کشور

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ”شبکه اطلاع رسانی  بوتیا “، هم زمان با هفته دفاع مقدس، به منظور ابلاغ پیام خون شهدا، نامه‌ای حاوی پیام‌هایی از شهدا تهیه و چاپ گردید و توسط خبرنگاران عضو کانون خبرنگاران دفاع مقدس، به مقاصد مشخص شده، تحویل شد.

بر اساس این گزارش در نامه‌ای که به سبک پاکت‌های نامه زمان جنگ طراحی شده است، پیام‌هایی از سوی خبرنگار شهید احمد محمدی، شاعر شهید ماشاالله صفاری(بندی سیرجانی)، مدیرکل شهید شیخ علی ایرانمنش، طلبه شهید عباس علیدادی، مادر شهید علی شفیعی و بخشدار شهید ناصر فولادی نوشته و ارسال شده است.

این نامه برای مدیران فرهنگی-هنری از سوی شاعر شهید، برای مدیران آموزشی از سوی مدیرکل شهید، برای طلاب از سوی طلبه شهید، برای مدیران اجرایی از سوی بخشدار شهید، برای رسانه‌ها از سوی خبرنگار شهید،  و برای بانوان از سوی مادر شهید ارسال گردید.

در پشت این پاکت نامه این جمله‌های زیبا خودنمایی می‌کند که:
به افتخار جوانانی که
نه مثل یوزپلنگ بلکه مانند شیر
نه ۹۰ دقیقه بلکه ۸ سال
نه جلوی توپ فوتبال بلکه جلوی توپ و تانک و موشک
نه مقابل یک کشور بلکه مقابل ۳۴ کشور
دفاع کردند و یک وجب از خاکمون را به دشمن ندادند تا ایران و ایرانی همیشه قهرمان باشد و پرچمش بالا .
شادی روح شهدا صلوات


همچنین جمله هایی ازامام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) زینت بخش این پاکت نامه است.

 

نامه جنگ

نامه شهدا

 

آذر همتی مسئول کانون خبرنگاران دفاع مقدس استان کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خبرنگاران کرمانی عضو کانون خبرنگاران دفاع مقدس استان کرمان همزمان با هفته دفاع مقدس نامه‌های شهدا را به‌دست مسئولان و مردم رساندند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده خبرنگاران استان کرمان برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: خبرنگاران کرمانی نه‌تنها در مرکز استان کرمان به تهیه خبر و گزارش پرداختند بلکه برای پوشش خبری برخی از یادواره‌های شهدا از جمله یادواره شهدای گنجان به سایر نقاط دیار کریمان سفر کردند.

مسئول کانون خبرنگاران دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: خبرنگاران کرمانی با تهیه نامه‌هایی برگرفته از وصیت‌نامه و خاطرات شهدا و همچنین سخنان خانواده شهدا اقدام به زنده‌ نگه داشتن یاد شهدای عزیز در هفته دفاع مقدس کردند.

همتی عنوان کرد: در این نامه‌ها بخشی از وصیت‌نامه خبرنگار شهید احمد محمدی، شهید ماشاء‌الله صفاری، شهید علی ایرانمنش و طلبه شهید عباس علیدادی آورده شده است.

وی اضافه کرد: شهید احمد محمدی در وصیت‌نامه خود تاکید کرده است، عزیزان و دوستان هم‌سنگرم در سنگرهای عقیدتی! همان‌طور که مرزهای خاکی و جنگ‌های آتشین احتیاج به خون من و سایر دوستانی دارد که در ابتدا با نثار خون مقدس‌شان راه را بر ما روشن کرده‌اند، مرزهای عقیدتی نقش حساس‌تری دارند و عزیزان مطمئن باشید که محصول مغز شما اثرش عمیق‌تر از خون ناچیز حقیر است.

مسئول کانون خبرنگاران دفاع مقدس استان کرمان از انتشار خاطره‌ای از شهید ناصر فولادی بخشدار جبالبارز خبر داد و افزود: راوی این خاطره می‌گوید، ساعت‌ها در یک راه صعب‌العبور پیاده‌روی کردیم تا به یک روستا رسیدیم، آقا ناصر رفت وسط مردم روستا و به کار همه رسیدگی کرد، یکی از اهالی روستا جلو آمد و از ناصر خواست که برایش کاری انجام بدهد، اما انجام آن کار در توانش نبود.

همتی یادآور شد: راوی این خاطره ادامه می‌دهد، شهید فولادی بعد از اینکه نتوانست، کاری برای آن روستایی انجام دهد، یک گوشه نشسته بود و گریه می‌کرد، گفتم: آقا ناصر! چی شده؟ چرا ناراحتی؟ سرش را بالا آورد و با چشم‌های خیس گفت، من نمی‌توانم خواسته این مرد را برآورده کنم، گریه‌ام برای این است که در برابر خواسته این بنده خدا ناتوانم.

وی بیان داشت: در این نامه‌ها بخشی از دل‌نگرانی‌های مادر شهید علی شفیعی درباره بدحجابی‌ها هم ذکر شده است.

همتی بیان داشت: این بخش از وصیت‌نامه طلبه شهید عباس علیدادی هم در این نامه‌ها آمده است که بچه‌ها! بعد از جنگ، دشمنان آرام نمی‌نشینند، یکی از کارهایشان بی‌شک جدا کردن و دور نگهداشتن شما بسیجی‌ها از خط ولایت است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب