پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:23:11 - یکشنبه 30 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جزئیات دستگیری مفسد بزرگ اقتصادی/ مصرف ارز دولتی واردات شکر برای برج سازی در تهران!
به گزارش ” صبح رابر“سرهنگ داوود اصغری فرمانده سپاه ورامین در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص جزئیات دستگیری سه تن از مفسدان بزرگ اقتصادی در هفته های گذشته که توسط اطلاعات سپاه صورت گرفت اظهار داشت: خبرها درباره این سه مفسد اقتصادی به صورت کلی است ولی یکی از این افراد […]

به گزارش ” صبح رابر“سرهنگ داوود اصغری فرمانده سپاه ورامین در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص جزئیات دستگیری سه تن از مفسدان بزرگ اقتصادی در هفته های گذشته که توسط اطلاعات سپاه صورت گرفت اظهار داشت: خبرها درباره این سه مفسد اقتصادی به صورت کلی است ولی یکی از این افراد به نام (ح-الف) در شهر ورامین سکونت داشته است.

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات مهم این فرد واردات شکر خام بود و مقادیر وارد شده را انبار کرده و دست به احتکار می زد. این مسئله سبب شد کارخانه ای که در زمینه تولید شکر فعالیت داشت، در حال حاضر تعطیل شده و ۲۰۰ نفر از کارگران این کارخانه هم بیکار شوند.

سرهنگ داود اصغری تاکید کرد: اما یکی دیگر از جرم های آقای (ح-الف) این است که ارز دولتی را به بهانه واردات شکر دریافت می کرد اما این ارزهای دریافتی برای برج سازی در تهران هزینه می شد.

فرمانده سپاه ورامین خاطر نشان کرد: بنده روز گذشته در خطبه های پیش از نماز جمعه ورامین هم به این موضوع اشاراتی داشتم تا مردم در جریان قرار بگیرند که سپاه اقدامات مناسبی را در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام می دهد.

وی در پایان در خصوص مانور شبکه های غربی درباره مفسدان اقتصادی تاکید کرد: شبکه های مختلف غربی هم اتفاقا در این باره اشاراتی داشند آنها با مانورهای تبلیغاتی که در این باره انجام دادند سعی داشتند تا علیه نظام جمهوری اسلامی موضع بگیرند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب