پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:11:46 - یکشنبه 30 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خرید تضمینی پیاز در جنوب کرمان آغاز شد
در پی نشست استاندار کرمان با وزیر جهاد کشاورزی در هفته گذشته برای خرید محصولات کشاورزی جنوب کرمان خرید تضمینی محصول پیاز از روز یکشنبه در این منطقه آغاز شد.

به گزارش “ صبح رابر“مدیرکل تعاون روستایی جنوب استان کرمان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بار دیگر دولت برای حمایت از کشاورزان و طبق ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی و دستور رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی اقدام به خرید تضمینی محصول کشاورزان جنوب استان می کند.

فرود سالاری بیان کرد: این اداره کل از امروز یکشنبه تا پایان اردیبهشت ماه پیاز تولیدی کشاورزان این منطقه را خریداری می کند.

وی گفت: هر کیلوگرم پیاز با نرخ تضمینی ۲ هزار و ۴۰۰ ریال از کشاورز خریداری می شود.

وی خاطرنشان کرد: پنج مرکز خرید در جنوب کرمان شامل ۳ مرکز در شهرستان جیرفت، یک مرکز در شهرستان عنبرآباد و یک مرکز در شهرستان منوجان اقدام به خرید محصول پیاز کشاورزان می کنند.

مدیرکل تعاون روستایی جنوب استان کرمان گفت: کشاورزان سعی کنند پیاز تحویلی خود را در بسته بندی مناسب و عاری از هر گونه مواد زاید تحویل مراکز خرید دهند.

چهار هزار و ۳۰۰ هکتار سطح زیر کشت پیاز در جنوب استان کرمان است و پیش بینی می شود ۱۸۰ هزار تن محصول تولید شود.

اداره کل تعاون روستایی جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می کند و هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج را زیر پوشش دارد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب