پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:04:12 - یکشنبه 13 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشاورز ریگانی که ۱۰ فرزند معلم دارد
به مناسبت هفته معلم به سراغ خانواده الله‌آبادی در روستای میرآباد از توابع شهرستان ریگان رفتیم که پدر خانواده با دست و رنج کشاورزی ۱۲ فرزند پرورش داده است که ۱۰ فرزند وی معلم، یکی از آنها پزشک و دیگری دانشجو است.

به گزارش” صبح رابر”، به نقل از “صبح کویر” به مناسبت هفته معلم به سراغ خانواده الله‌آبادی در روستای میرآباد از توابع شهرستان ریگان رفتیم که پدر خانواده با دست و رنج کشاورزی ۱۲ فرزند پرورش داده است که ۱۰ فرزند وی معلم، یکی از آنها پزشک و دیگری دانشجو است.

13940213000216_PhotoL

عباس الله‌آبادی پدر خانواده در گفت و گو با صبح کویر اظهار کرد: ۸۰ سال سن دارم و ۱۰ فرزندم معلم شده‌اند و خدا را شاکرم که توانسته‌ام فرزندان را وارد جامعه کنم تا خدمتی به مردم خود انجام دهند.

وی گفت: به فرزندانم گفته‌ام من بی‌سواد هستم، شما درس بخوانید از من زحمت و کار و تلاش و از شما درس خواندن که به آرزویم رسیدم.

مرتضی الله‌آبادی نخستین فرزند معلم این خانواده اظهار کرد: با توجه به اینکه مشکلات را در زمینه آموزشی از نزدیک مشاهده کردم، تصمیم گرفتم وارد شغل معلمی شوم تا بتوانم خدمتی را به مردم منطقه ارائه کنم.

الله آبادی ادامه داد: به خواهران و برادران خود هم توصیه کردم که با درس خواندن این شغل را انتخاب کنند و آنها در کار خود موفق هستند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب