پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:17:03 - یکشنبه 14 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قصه تلخ دختر هفت ساله عنبرآبادی با بیماری نادر پوستی
پدر رقیه دختر هفت ساله عنبرآبادی گفت : امیدوارم مردم شهر کرمان طی چهار ماه خانواده و چادر ما را در کنار خیابان ها و پارکهای شهر تحمل نمایند .

به  گزارش ” صبح  رابر”به نقل از سفیرجنوب ، در حاشیه سفر هفته گذشته رزم حسینی به شهرستان عنبراباد پدر رقیه دختربچه ای که مشکل پوستی از ناحیه صورت دارد با استاندار دیدار کرد.

پهلوان نژاد پدر رقیه گفت: به اقای استاندار گفتم که من پدر رقیه هستم و ایشان با توجه به این که پیگر اخبار دخترم بودند مرا شناختند و با روی گشاده با من به صحبت پرداختند بنده به رزم حسنی عرض کردم که برای ادامه درمان دخترم باید به همراه خانواده ام بیش از ۴ماه در شهر کرمان اقامت داشته باشیم  و متأسفانه از پس مخارج کرایه خانه و هزینه های جانبی آن برنمی آیم .

استاندار در جواب بنده گفتند که درخواستی مبنی بر خواسته ی خود بنوسید و به دست همکارانم بدهید تا پیگیری شود و به من قول داد که مشکلت را برطرف می نمایم ،بنده هم از قبل مدارک لازم را اماده کرده بودم و به دست اقای ابراهیمی یکی از همراهان  استاندار که مسئول جمع آوری درخواست های مردمی بود تحویل دادم .

وی افزود : با فاصله یک روز از سفر استاندار از معاونت درمان استان با من تماس گرفته شد و بعد از مراجعه به مرکز استان ومعاونت درمان به من گفته شد که ما در زمینه درمان دختر شما مقداری که در توانمان باشد همکاری خواهیم کرد اما راجع به اسکان شما کاری از ما ساخته نیست .

پس از مراجعه چند باره به استانداری کرمان از انها خواستم که پاسخگوی من باشند  پس از ساعاتی بحث و برسی با توجه به درخواست متکوب بنده برای اسکان چهار ماهه در شهر کرمان به دستور اقای استاندار معرفی نامه ای به بنده داد شد برای اسکان در یکی از مدارس استان و پس از سه روز پیگیری در کلیه اداراتی که از طرف استانداری  معرفی شده بودم با دست خالی به روستای خود بازگشتم .

پهلوان نژاد می گوید: در پایان وقت اداری هر روز به بنگاههای املاک حاشیه های شهرکرمان مراجعه کردم اما نتوانستم اتاقی برای خانواده ام پیدا نمایم و کمترین اجاره بها ی آنها دومیلیون تومان پول پیش و ۳۰۰ هزار تومان کرایه ماهیانه بود که بنده قادر به پرداخت چنین مبالغی نیستم .

وی افزود:  چادر مسافرتی ازیکی از دوستان قرض گرفته ام و با همسر و سه فرزند کوچکتر از رقیه رهسپار شهر «کریمان» کرمان هستم تا اگر شهرداری کرمان مساعدت کند و بگذارد در یکی از پارکها و حواشی شهر چادر بزنیم و مراحل درمانی رقیه که چند روز از زمان تزریق ان گذشته است را در بازه زمانی چهار ماهه در چادری ۴نفره سپری نماییم.

پدر رقیه هفت ساله گفت: بنده از کلیه مسئولینی که تاکنون از خانواده مظلوم من حمایت کرده اند  به ویژه کمیته امداد شهرستان عنبراباد  نهایت سپاس وقدردانی را دارم .

پهلوان نژاد افزود: امیدوارم مردم شهر کرمان طی چهار ماه خانواده وچادر مارا در کنار خیابان ها وپارکهای شهر تحمل نمایند .

a d f g h

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب