پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:27:36 - یکشنبه 18 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فردا شهرستان رابر به عطر پیکر ۲شهید گمنام غواص مزین می شود
پیکر پاک ۲ شهید غواص صبح روز دوشنبه بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار رابر تشییع می شود.

به  گزارش ” صبح رابر” اینک با عنایت حضرت حق ، توفیق تشییع پیکر ۲ شهید غواص که زینت بخش شهرستان رابر می شوند،و این فرصتی که همه با شهیدان تجدید خاطره کنند ازآنان در برابر صبر و گذشت شان از صمیم جان قدردانی کنند،و سر تکریم فرود آوردند و فضا را از احترام به شهادت و شهید و خانواده های شاهد آکنده سازند.

سلام و درود بی کران بر راست قامتان همیشه جاودانه تاریخ که در حسرت دیدار نینوای حسین، جان خویش در طبق اخلاص نهادند و به آستان مقدس جانان خالصانه تقدیم کردند.

لا به لای این همه دلاوری ها با این دستان خالی، به استقبال شهیدان دست بسته ی دریای نور و هدایت می رویم ، شهدایی که هر کدام چراغ هدایت و هدایت گراندیشه های ناب و خالص دلیرمردها، شهادت طلبی ها و رشادتها ی غیرتمندانه ی که تا ابد نام و یاد پر افتخار شان بر صحنه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه های با عزت و عظمت ، ابدی و سرمدی خواهد ماند همواره فضای شهرستان رابر عطرآگین می سازد.

آیین استقبال و تشییع پیکر این۲ شهید گمنام از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه  با حضور آحاد مردم و مسوولان از مقابل میدان معلم با ادای احترام به روح بلند شهدای والامقام سرافراز آغاز و با عبور از خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان تامعراج شهدا، سپاه قدیم رابر ادامه می یابد.

پیکر پاک  این ۲شهید گمنام هم در شهرستان بافت و ارزوئیه با استقبال گرم مردم تشییع و در ارزوئیه به خاک سپرده می شوند.

انتهای پیام /

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب