پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:03:29 - دوشنبه 13 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واکنش نیروهای مسلح به فاجعه منا ستودنی است/کمیته حقیقت یاب باید هرچه سریع تر وارد عمل شود
نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: عملکرد نیروهای مسلح به ویژه سپاه را در واکنش به این حادثه ستودنی است و ما مقتدر هستیم و نمی خواهیم آب به آسیاب دشمن بریزیم.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  “ناب نیوز” مراسم بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا در مسجد جامع کرمان با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و جمع کثیری از مردم این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی سازندگی در این مراسم با بیان اینکه مطابق روایات ،امنیت رکن اصلی حج است، گفت: باید برای مدیریت حج فکر اساسی شود و به برکت نظام جمهوری اسلامی و هدایت رهبر معظم انقلاب، حرم امن الهی از دست آل سعود نجات یابد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: کسی که در مکه و مدینه بمیرد، تمام گناهان وی به جز حق الناس بخشیده می شود، مرگ حجاجی که در حج امسال جان باختند شهادت گونه بود.

وی تاکید کرد: تمام ملت ایران و مردم کرمان می خواهند کمیته حقیقت یاب هرچه سریع تر و با کنار گذاشتن ملاحظه کاری و عیش و نوش، وارد عمل شده و حق مردم را بگیرند.

حجت الاسلام سازندگی به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وقوع فاجعه منا دل رهبر با عاطفه و الهی انقلاب و تمام مردم کشور را به درد آورد و رهبر فرزانه انقلاب با یک تشر به آل سعود، مصیبت های فاجعه منا را به حداقل رساند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت استان کرمان خاطرنشان کرد: عملکرد نیروهای مسلح به ویژه سپاه را در واکنش به این حادثه ستودنی است و ما مقتدر هستیم و نمی خواهیم آب به آسیاب دشمن بریزیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب