پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:02:19 - شنبه 16 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فریم به فریم دیدار مادری با پسرش پس از ۳۳سال دوری
مادر زرندی پس از ۳۳ سال دوری از پسرش به نام علی نادعلی پور ، شتابان به دیدار فرزند تازه از سفر برگشته اش رفت.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از “صبح زرند”، شهید علی نادعلی پور که در سنین نوجوانی با فقدان پدر مواجهه شده بود در سن ۱۶ سالگی با اجازه مادرش ، اجازه ای که راحت هم نبود، پا به جبهه های حق علیه باطل گذاشت تا از امام و وطنش دفاع کند و راه کربلا را برای مادرش باز کند.

علی در سال ۱۳۶۱ با پافشاری بسیار پس از سه مرتبه درخواست از مادرش بالاخره رضایت مادرش را می گیرد اما مادر به این شرط به او اجازه رفتن می دهد که زود برگردد ولی علی در جواب این شرط می گوید که من شهید خواهم شد و شاید جسدم را هم دیگر نبینید و می رود.

علی نادعلی پور پس از عملیات والفجر ۱ داوطلبانه در همان منطقه می ماند اما در ۲۱ فروردین سال ۱۳۶۲ به آرزوی خودش که شهادت در راه خدا بود می رسد و گفته اش که مفقودیت جسد بود به حقیقت می پیوندد.

بعد از سالها مفقودیت و رنجهایی که مادر در این فراق کشید، پیکر پاک علی در تابستان ۱۳۹۴ توسط گروه تفحص پیدا شد و در شامگاه پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ به شهرستان خودش زرند انتقال یافت.

مادر رنج کشیده پس از ۳۳سال دوری از پسرش ، شتابان بسوی علی آمد تا پیکر مطهرش را که تنها استخوانهایی از آن مانده بود در آغوش بکشد.

آنچه می بینید تصاویر اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند از لحظه دیدار مادر پس از ۳۳ سال دوری فرزندش است.

دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 1 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 2 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 3 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 4 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 5 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 6 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 7 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 8 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 9 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 10 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 11 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 12 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 13 دیدار مادر با شهید علی نادعلی پور 14

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب