پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:29:16 - سه شنبه 10 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۹۷کیلو گرم حشیش و دستگیری دو متهم در رابر
ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل محورجیرفت – رابر، به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و در نهایت از حلب های خرما که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود ۹۷کیلوگرم حشیش خارج شد.

به گزارش ” صبح رابر”؛ روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل عبوری محور جیرفت – رابر،حدود ۹۷ کیلوگرم حشیش، را که به طرز ماهرانه ای در حلب های خرما، یک دستگاه وانت پیکان کشف شد.

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان دو تن از سوداگران مرگ در این رابطه دستگیر ویک دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ توقیف و دستگیر شدگان نیز به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قانونی شدند.

این محور علاوه بر یک فرصت ویژه برای توسعه منطقه، در معرض خطرات بسیاری از جمله قاچاق مواد مخدر قرار داده و سبب شده است تا این منطقه بعنوان مسیر ترانزیت این مواد خانمان‌سوز همواره مد نظر مافیای قاچاق مواد ‌مخدر قرار داشته باشد و به هویت این منطقه نیز خدشه‌ وارد کند.

کمبود امکانات و نارسایی‌های نشات گرفته از محرومیت عمقی استان، بروز خشکسالی و گسترش فقر و بیکاری، بستر مناسبی را برای باندهای قاچاق مواد مخدر فراهم کرده تا با استفاده از افاغنه، بیکاران برای حمل و توزیع مواد مخدر طراحی و سازماندهی کنند.

یکی از شهروندان رابری بیکاری، فقر اجتماعی و اقتصادی و ارزان و پرسود بودن مواد مخدر را یکی از عوامل تاثیر‌گذار در افزایش و قاچاق مواد مخدر عنوان کرد و از مسئولان خواست تا با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب به این معضلات رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این محور ایست و بازرسی ثابت وجود ندارد تردد قاچاق مواد مخدر زیاد می باشد؛ اگر این محور ساماندهی و کنترل شود به مراتب چالش‌ها ، مشکلات و معضلات نیز کاهش خواهد یافت که نیاز عزم جدی نظام جمهوری اسلامی خصوصاً پلیس مبارزه با مواد مخدر برای غلبه بر این مشکل است.

شهروند دیگری افزود: وجود اتباع بیگانه در شهرستان که روز‌به‌روز هم در حال افزایش است فرصت‌های شغلی را از جوانان جویای کار سلب کرده و در نتیجه عاملی برای گرایش جوانان به سمت مواد مخدر می‌شود.

وی ادامه داد: با احداث ایست و بازرسی ثابت در این محور می توان قاچاقمواد مخدر را در این مناطق به حداقل رساند.

انتهای پیام /

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب