پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:55:11 - پنجشنبه 19 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“بدهی یک ریالی، شهروند تویسرکانی را پس از چهار سال به بانک کشاند!+سند
با وجود آنکه نزدیک به چهار سال و چهار ماه از تسویه اقساط یک شهروند تویسرکانی گذشته بود، بانک مربوطه در یک تماس تلفنی با وام گیرنده خواستار تسویه قطعی وام آن شخص شد، آن هم برای یک ریال!

به گزارش” صبح رابر“؛ به نقل از  رودآور، چند روز پیش شنیدیم یکی از بانک های تویسرکان در یک تماس تلفنی با یکی از شهروندان این شهر خواستار مراجعه وی و تسویه اقساد وام آن شخص شده بود، آن هم پس از گذشت چهار سال و چهار ماه!

خبرنگار روردآور برای تأیید صحت و سقم موضوع سراغ این شهروند تویسرکانی رفت.

آقای محبیان همان شخص وام گیرنده است، زمانی که از بانک مربوطه برای تسویه بدهی و وام با وی تماس گرفته می شود، در کمال ناباوری به بانک می رود و با خود می اندیشید چگونه امکان دارد وامی را که اقسادش بیش از چهار سال تسویه شده دوباره به جریان افتاده و تسویه کند؟!

این شهروند تویسرکانی ساعت ها در بانک منتظر می ماند و پس از کلی معطلی دفترچه خود را به مسئول شعبه نشان می دهد و می گوید تمامی اقساد من پرداخت شده است، مسئول در کمال ناباوری به آقای محبیان می گوید بدهی شما یک ریال است!!!

بالاخره این وام با بدهی یک ریالی تسویه می شود و ماجرا سرزبان ها می افتد، “بدهی یک ریالی، شهروند تویسرکانی را پس از چهار سال به بانک کشاند!”

سوال قابل توجه اینکه چگونه یک بانک حاضر می شود برای تسویه یک ریال، تماس تلفنی با وام گیرنده بگیرد؟ در حالی که تماس گرفته شده،هزینه ای معادل دو هزار ریال بر بانک تحمیل می کند؟!

به گزرش رودآور، بر سرزبان ها افتادن این ماجرا یک طرف و اختلاس های کلان و زد و بند های بانکی از سوی دیگر اذهان عموم به ویژه تویسرکانی ها را درگیر خود کرده است، آیا برای افرادی که با واسطه وام های کلان دریافت کرده اند بانک به همین ظرافت عمل می کند!!! و آیا برای آقای ب.ز معروف نیز این قدر دقت نظر شده بود تا وی همچنان خود را برتر از سایرین در امور بانک و اختلاس های کلان نداند؟!!!

تصاویر تکمیلی:

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب