پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:30:48 - یکشنبه 2 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور در لیست های انتخاباتی اصلاح طلبان تکذیب می شود
احزاب مختلف اصلاح طلبان با توجه به اینکه از جایگاه مردمی مناسبی برخوردار نیستند و در سال های اخیر با اقدامات نامناسب خود از جمله فتنه یا حمایت افراطی از برجام موجب ایجاد دل زدگی در مردم شده اند سعی دارند با گنجاندن نام افراد موجه در لیست های خود، رای جمع کنند.

به گزارش” صبح رابر“؛ به نقل از“ پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در این روزهای پایانی مانده تا انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی احزاب مختلف اصلاح طلبان با توجه به اینکه از جایگاه مردمی مناسبی برخوردار نیستند و در  سال های اخیر با اقدامات نامناسب خود از جمله فتنه یا حمایت افراطی از برجام موجب ایجاد دل زدگی در مردم شده اند سعی دارند با گنجاندن نام افراد موجه در لیست های خود، رای جمع کنند.

قرار گرفتن در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان تکذیب می شود

چند روز پیش حزب صدای ملت از احزاب منتسب به اصلاح طلبان  با مسئولیت علی مطهری لیستی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ائتلاف آن ها  منتشر کرد که نام محمد رضا پورابراهیمی از کرمان نیز در این لیست مشاهده شد.

با توجه به اینکه قبلا پورابراهیمی در لیست ائتلافی اصولگرایان به عنوان کاندیدای مورد نظر این طیف انتخاب شده بود، این اقدام حزب صدای ملت تامل برانگیز بود.

در همین رابطه محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار “ بوتیا ” گفت: اخباری که در خصوص موافقت بنده برای ائتلاف با حزب صدای ملت که در بعضی رسانه‌ها منتشر شده کذب است.

پورابراهیمی تاکید کرد: در رابطه با اعلامی که از طرف حزب صدای ملت صورت گرفته است هیچ هماهنگی با من نشده است و من هیچ دیداری با آن ها نداشتم که به همین دلیل دفتر ما تکذیبیه را روز گذشته صادر کرد.

دو کاندیدای خبرگان کرمان: در لیستی که آیت الله خاتمی نباشد، حضور نداریم

 

در حالی که طیف اصلاح طلبان ادعا می کردند جایگاه مردمی مناسبی دارند اما هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی که بین مردم از موقعیت خوبی برخوردارند حاضر نشدند در لیست اعلامی از سوی طیف های آن ها حضور داشته باشند و این امر نشان دهنده این مسئله است که حنای اصلاح طلبان برای مردم دیگر رنگی ندارد که اگر غیر از این بود و آن ها سبد رای حداقلی داشتند افراد حاضر بودند برای کسب رای بیشتر در این لیست ها حضور یابند.

دو کاندیدای مجلس خبرگان در کرمان نیز بعد از اعلام اسامی آن ها در لیست های منتسب به اصلاح طلبان تکذیبیه صادر کردند و در بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به این مسئله نشان دادند.

کمیته روحانیت ستاد اتئلاف خبرگان استان کرمان با انتشار  اطلاعیه‌ای از قول آقایان حجت الاسلام محمد بهرامی خوشکار و امان الله علیمرادی دو کاندیدا از لیست سه کاندیدای جامعتین و جامعه روحانیت استان کرمان اعلام کرد این بزرگواران تنها در کنار آیت الله سید احمد  خاتمی در عرصه رقابت‎ پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان حضور دارند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع امت مسلمان استان کرمان می رسانیم که اینجانبان محمد بهرامی خوشکار و امان الله علیمرادی در هیچ لیستی که نام حضرت آیت الله خاتمی در آن لیست نباشد حضور نداریم و آوردن نام ما به تنهایی یک تخلف انتخاباتی محسوب و قابل پیگیری است.

دکتر محمد بهرامی خوشکار                                                      دکتر امان الله علیمرادی

۹۴/۱۲/۱

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب