پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:30:23 - چهارشنبه 11 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حل مشکلات اقتصادی مهم ترین اولویت مجلس دهم+جدول
در سال نو به سراغ کاندیداهای منتخب مردم تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رفتیم تا نظر آن ها را در خصوص اولویت های مجلس دهم جویا شویم.هرچند به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده برای نمایندگان مردم تهران عده‌ای از آن‌ها حاضر به پاسخگویی نشدند اما در ادامه این گفت‌وگو نظر هفت نماینده منتخب مردم تهران را در این باره می‌خوانید.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سال نو به سراغ کاندیداهای منتخب مردم تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رفتیم تا نظر آن ها را در خصوص اولویت های مجلس دهم جویا شویم.هرچند به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده برای نمایندگان مردم تهران عده‌ای از آن‌ها حاضر به پاسخگویی نشدند اما در ادامه این گفت‌وگو نظر هفت نماینده منتخب مردم تهران را در این خصوص می‌خوانید.

سهیلا جلودار زاده اولویت ما باید توسعه کشور باشد و نباید این عقب‌ماندگی تحقیر آمیز تحمیلی را بپذیریم چرا که ما یک ملت پیشرفته هستیم و یک دین پیشرفته هم داریم و باید در راه توسعه کشور گام برداریم و اقتصاد مقاومتی را هم جدی بگیریم.
عبدالرضا هاشم‌زائی اولویت اول مجلس دهم باید ارائه راهکارهایی باشد که بتوانیم وضع اقتصاد را در کشور سروسامان ببخشیم تا بتوانیم از رکود خارج شویم.
محمدعلی وکیلی مسائل معیشتی مردم، حل مشکلات اجتماعی و توجه به بحران‌ آب اولویت‌های اساسی مجلس دهم خواهد بود.
بهروز نعمتی مقابله با رکود اقتصادی مهم‌ترین اولویت مجلس دهم خواهد بود.
احمد مازنی رسیدگی به معیشت مردم و به‌طور خاص برنامه ششم توسعه مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دهم هستند.
پروانه سلحشوری مجلس دهم اولویت‌های زیادی را برای فعالیت خواهد داشت ولی مهم‌ترین آن‌ها موضوع رونق اقتصادی است که از قول‌های ما به مردم بوده است.
محمود صادقی باتوجه به وضع اقتصادی که در کشور حاکم است خروج از رکود اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع کسب و کار باید مهم‌ترین اولویت‌های مجلس باشد.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب