پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:41:55 - پنجشنبه 3 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رای کنگره به ادامه جاسوسی در امریکا/ قفل شورای نگهبان حریف کلید مردم نشد/ خدمت به ایتام افتخار است
دیده بان دانا برخی اخبار ویژه و خواندنی را به همراه سرخط برخی اخبار جاری روز را در بسته “دیده بان دانا” بخوانید. به گزارش “صبح رابربه نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا، سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز سه شنبه یک مرداد ماه در قالب بسته “دیده بان دانا” […]

دیده بان دانا

برخی اخبار ویژه و خواندنی را به همراه سرخط برخی اخبار جاری روز را در بسته “دیده بان دانا” بخوانید.

به گزارش “صبح رابربه نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا، سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز سه شنبه یک مرداد ماه در قالب بسته “دیده بان دانا” عبارتند از:

 

* سیدحسن نصرالله در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن شاخه نظامی حزب‌الله در لیست سازمان‌های تروریستی گفت این تصمیم پوششی برای تجاوزگری اسرائیل بوده و چیزی جز ناامیدی از این تصمیم نصیبشان نخواهد شد.

 

* بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر “ایستادگی در برابر نظام سلطه باید در شعر ظهور یابد”، اظهارات هاشمی مبنی بر”امید مردم از انتخابات ناامید نشود”، سفر پوتین به تهران، پایان تعطیلی ۴ساله مراسم احیا در حرم امام(ره)، شروط مجلس برای کابینه روحانی .

*سردار نقدی در جمع صمیمی ایتام: خدمت به ایتام افتخار است

*تحولات اروپا/ کامرون:میخواهم همجنسگرایی را به سرتاسر دنیا صادر کنم/ بیش از۷۷ کشته و از ۱۴۰ زخمی در حادثه قطاردر اسپانیا

* سخنگوی وزارت خارجه انگلیس :این کشور نماینده‌ای در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران نخواهد داشت.

* رای کنگره به ادامه جاسوسی در امریکا/ مجلس نمایندگان آمریکا با طرح محدودکردن برنامه جاسوسی تلفنی از آمریکایی‌ها مخالفت کرده و از ادامه این برنامه توسط آژانس امنیت ملی آمریکا حمایت کردند.

*روزنامه جمهوری اسلامی با توهین آمیز خواندن ادبیات رئیس قوه قضائیه،‌اظهارات اخیر وی در خصوص فتنه‌گران ۸۸ را مایه تاسف خواند.

* رادیو فردا از انتشار کتاب تصویری به نام “اتاق نشیمن ایرانیان” توسط موسسه فابریکا خبر داد/ در این کتاب تصاویر زندگی خصوصی برخی از ایرانیان که آداب اسلامی را رعایت نمی کنند منتشر شده است و آن را به عنوان نمونه تقابل مردم با حاکمیت دینی تلقی می کنند.

* روزنامه ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت با انتشار سندی، مدعی شد ایده تشکیل دفتر رئیس جمهور سابق نخستین بار توسط دولت هشتم مطرح شده اما دولت احمدی‌نژاد به دلیل مخالفت مجلس هفتم، مصوبه فوق را لغو کرد/ پیشنهاد کنونی مصوبه هیئات دولت نیست بلکه در چارچوب تشکیلات سازمانی نهاد ریاست جمهوری تعریف شده است.

*حجت الاسلام ماندگاری در حرم رضوی: نمایش های کودکانه در تلویزیون هیچ شباهتی به تربیت دینی ندارد.

*براساس نتایج نظرسنجی مشترک وال استریت ژورنال و ان‌بی‌سی‌نیوز ۵۰درصد آمریکا‌یی‌ها از عملکرد اوباما و ۸۳ درصد نیز از عملکرد کنگره ناراضی هستند.

* تحولات مصر/ اخوان المسلمین خواهان تظاهرات علیه کودتای نظامی شد/ نگرانی آمریکا از فراخوان السیسی برای تظاهرات/  سفیر اسرائیل قاهره را ترک کرد/ شمار کشته‌ و زخمی شدگان درگیری‌های یک ماه اخیر به ۳۲۱۸ نفر رسید/ اعلام آمادگی سازمان همکاری اسلامی برای حل بحران/ جنبش تمرد خواستار اخراج فوری سفیر آمریکا شد.

*تحولات سوریه/ کنترل منطقه استراتژیک دوما در دمشق توسط ارتش سوریه/ معاون اردوغان:دخالت نظامی در سوریه اوضاع را وخیم‌تر می‌کند/ حمله تروریست ها به محموله کمک‌های غذایی به حلب/ قرارداد ۵۰ میلیون دلاری عربستان و اسرائیل برای تجهیز شورشیان سوری

* تحولات خارمیانه/ وزیر انرژی اسرائیل: مذاکرات سازش احتمالا سه‌شنبه در واشنگتن آغاز می‌شود/ هاآرتص: نتانیاهو با عقب‌نشینی کامل تا مرزهای ۱۹۶۷ موافق است/ انفجار بمب خوشه‌ای در ازمیر ترکیه/

* به دلیل انتخاب سوژه و شیوه نگارش مناسب در تهیه ” گفتگو با دو زن غساله” “راضیه امین” و “زکیه کاشفی” خبرنگاران سایت مرآت نیوز استان سمنان، شایسته تقدیر و دریافت تشویق نقدی شناخته شدند.

* محمد هاشمی در مطلبی با عنوان ” قفل شورای نگهبان حریف کلید مردم نشد!”: هاشمی را باید برنده انتخابات دانست چرا که مردم آمده بودند تا با رای خود نشان دهند که رای آنها درست خلاف رای آقایان نسبت به صلاحیت وی است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب