پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:02:44 - شنبه 12 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خواب خرگوشی دولت با نادیده گرفتن وضعیت بیکاری کشور/صنعتی شدن ایران با پولدار شدن اطرافیان دولتی ها محقق نخواهد شد
کارشناس ارشد مسائل اقتصادی تأکید کرد: نادیده گرفتن وضع موجود کارشناس ارشد مسائل اقتصادی تأکید کرد: نادیده گرفتن وضع موجود توسط دولت خواب خرگوشی است؛ آن موقع دیگر نمی توان هیچ کاری کرد چرا که اگر سرکوب نکنید، آتش می زنند و اگر آنها را سرکوب کنید، دولت و نظام ایران دیگر عدالت خواه نخواهد بود.

به گزارش “صبح رابر“؛ ابراهیم رزاقی در گفتگو با  سرویس اقتصادی “شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان” با انتقاد از تخصیص یارانه به کارهای غیر تولیدی گفت: چرا نباید به کشاورزان یارانه بدهند و نظارت کنند  تا این مبلغ برای محصولات غیر تولیدی استفاده نشود؟ چرا نباید مالیات بگیرند تا از طریق مالیات سود فعالیت های غیر تولیدی پایین آمده و به سمت تولید برود؟

کارشناس ارشد مسائل اقتصادی تاکید کرد: دولت باید از فروش نفت خام بی نیاز شود و بتواند درآمد خود را کسب کند همانطور که آمریکا چنین کاری می کنند.
وی افزود: ما که در واقع دنباله رو آمریکا هستیم چرا این کار را انجام نمی دهیم؟ آنها از تولید داخلی خودشان دفاع می کنند ولی چنین کاری نمی کنیم؛  به نظر می رسد کسانی آگاهانه  یا ناآگاهانه، هم و غمشان تامین منافع یک قشر و لایه باریکی از جمعیت ایران است که این لایه نبوده یا قبل از انقلاب در دوران شاهی بوده است.

رزاقی  با بیان اینکه این لایه بعدا به وجود آمده، به شدت رشد کرده و قدرتمند شده تصریح کرد: وقتی فضا اینچنین است  به نظر می آید وارد دوره ای شدیم که یکی از بزرگترین خطرات را برای نظام به وجود آورده است؛ علاوه بر اینکه مردمی قربانی شدند تا انقلاب شد و امروز هم همه حاضرند تا از انقلاب دفاع کنند اما روز به روز فقیرتر، بیمارتر و بیکارتر می شوند و نمی توانند خود را تامین کنند.

این کارشناس مسائل اقتصادی اذعان داشت: مردمی که از بیکاری و درماندگی عصبی شده اند، میتواند خطر بزرگی برای نظام باشد.

وی گفت: نادیده گرفتن وضع موجود توسط دولت خواب خرگوشی است؛  آن موقع دیگر نمی توان هیچ کاری کرد چرا که اگر سرکوب نکنید، آتش می زنند و اگر آنها را سرکوب کنید، دولت و نظام ایران دیگر عدالت خواه نخواهد بود.

وی گفت: اقتصاد ایران سه واحد درسی دارد که بخش عمده آن استفاده از نظریه های غربی است که به خورد دانشجویان ما می دهند که قانون اساسی ، اقتصاد مقاومتی و اندیشه امام (ره)را مطرح نمی کند .

این کارشناس ارشد مسائل اقتصادی تاکید کرد : دولتمردان چطور می توانند در رسانه ها صبحت کنند که ما اقتصاد مقاومتی همان حرکتی که رهبر می گوید را انجام می دهیم  و این خیانت به ملت ایران است و بحث اصول گرا و غیر اصولگرا نیست که از نظر اقتصادی تمام احزاب سیاسی یک نوع نگرش دارند با این تفاوت که اصولگراها از لحاظ سیاسی بیشتر فکر می کنند و دغدغه دارند ولی گروه امید اصلا به استقلال ایران فکر نمی کنند چرا آقای روحانی وزارت خانه ها ،تعاونی ها و صنعت را ادغام کردند ؟

رزاقی ابراز کرد : وقتی بحث صنایع سنگین است باید  دولت صنعتی شدن ایران را  با امکانات دولتی به وجود بیاورد و از افراد پاکیزه و امانت دار و انسان هایی که جهادی فکر و عمل می کنند استفاده کند نه اینکه آشنایان و اطرافیان خود را پول دار کند که بعد ضد مردم عمل کنند و  سرمایه کشور را به خارج انتقال دهند که اینگونه افراد در داخل هستند اما در واقع هم راستایی خودشان را با اروپاییان نشان می دهند چراکه در آن سود آوری دارند برای مثال نفت را ارزان می فروشیم و کالای آنها را خریداری می کنیم وقتی وضع این است خطر بزرگی ایران را تهدید می کند و مرتب هم فضا سازی می شود تا واقعیت معلوم نشود و درد بی نوایان هم جایی پخش نمی شود هر کس بگوید بیکاری و فقر می گویند اینها کمونیست هستند ، مگر اسلام فقط اسلام پول داران و اسلام امریکایی است یک صدقه بدهند و خیالشان راحت شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب