پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:57:53 - پنجشنبه 10 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جمله خداحافظی شما با دکتر احمدی نژاد
محمود احمدی‌نژاد هر لحظه یک قدم به خط پایان دوران ریاست جمهوری‌اش نزدیکتر می‌شود و او باید در روزهای آینده با صندلی ریاست جمهوری خداحافظی کند. آخرین جمله شما به احمدی نژاد در پایان دوره ریاست جمهوری‌اش چیست؟ به گزارش“صبح رابر”به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سایت حرف تو با توجه به روزهای پایانی عمر دولت […]

محمود احمدی‌نژاد هر لحظه یک قدم به خط پایان دوران ریاست جمهوری‌اش نزدیکتر می‌شود و او باید در روزهای آینده با صندلی ریاست جمهوری خداحافظی کند. آخرین جمله شما به احمدی نژاد در پایان دوره ریاست جمهوری‌اش چیست؟

به گزارش“صبح رابر”به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سایت حرف تو با توجه به روزهای پایانی عمر دولت دهم موج وبلاگی با عنوان ” جمله خداحافظی شما با احمدی نژاد” را راه اندازی کرده است.

در سایت حرف تو آمده است: با گذشت هر ثانیه، محمود احمدی‌نژاد یک قدم به خط پایان دوران ریاست جمهوری‌اش نزدیکتر می‌شود و او باید در روزهای آینده با صندلی ریاست جمهوری خداحافظی کند.

بر این اساس این سایت از کاربران و مخاطبان خود خواسته اند تا به این سؤال پاسخ بدهند: آخرین جمله شما به احمدی نژاد در پایان دوره ریاست جمهوری‌اش چیست؟ جمله‌های خداحافظی خود را به صورت کامنت برای این سایت بنویسید.

کامنتها و نظرات داده شده، ضمن درج در سایت حرف تو، به صورت خبرهای جداگانه بر روی شبکه اطلاع رسانی دانا نیز منتشر خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب