پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:26:20 - جمعه 11 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موج وبلاگی تحریم خانه عنکبوت
به گزارش”صبح رابر “«مَثَلُ الّذینَ اتّخَذُوا مِن دُونِ اللهِ أولیاءَ کَمَثَلِ العَنکَبُوتِ إتّخَذَت بَیتاً وَ إنَّ أوهَنَ البُیُوتِ لَبَیتُ ا‌لعَنکَبُوتِ…»؛ مثل آنان که غیر خدا را به دوستی برگرفتند، ]در سستی و بی‌بنیادی[ حکایت خانه‌ای ا‌ست که عنکبوت بنا می‌کند و سست‌ترین بناها خانۀ عنکبوت ا‌ست… (عنکبوت/۴۱) از زمانی که سید حسن نصرالله با فریاد […]

به گزارش”صبح رابر “«مَثَلُ الّذینَ اتّخَذُوا مِن دُونِ اللهِ أولیاءَ کَمَثَلِ العَنکَبُوتِ إتّخَذَت بَیتاً وَ إنَّ أوهَنَ البُیُوتِ لَبَیتُ ا‌لعَنکَبُوتِ…»؛ مثل آنان که غیر خدا را به دوستی برگرفتند، ]در سستی و بی‌بنیادی[ حکایت خانه‌ای ا‌ست که عنکبوت بنا می‌کند و سست‌ترین بناها خانۀ عنکبوت ا‌ست… (عنکبوت/۴۱)


از زمانی که سید حسن نصرالله با فریاد “هذا الاسرائیل اوهن من بیت العنکبوت” در بنت جبیل قانون لایتغیر الهی را به همه مردم مقاوم یادآوری کرد هر روز رژیم صهیونیستی بیچاره تر از روز قبل می شود.
و امروز که اتحادیه اروپا با قراردادن نام حزب الله لبنان در لیست سیاه خود و آمریکا با تحریم های به ظاهر فلج کننده خود سعی در حفظ این رژیم نامشروع بازهم همه می دانند که خانه عنکبوت را نمی توان از تند باد مقاومت حفظ کرد.
و اینک با تحریم کالاها و خدمات آمریکایی و اروپایی به خصوص آنانی که حامی رژیم صهیونیستی هستند ولو به یک روز و یا یک ماه هم که شده نشان دهیم که مصداق این سخن مولا علی علیه السلام نیستیم:
«یاد مرگ از دل‏هاى شما رفته، و آرزوهاى فریبنده جاى آن را گرفته است. و دنیا بیش از آخرت شما را تصاحب کرده و متاع زودرس دنیا بیش از متاع جاویدان آخرت در شما نفوذ کرده است و دنیا زدگى قیامت را از یادتان برده است. همانا شما برادران دینى یکدیگرید، چیزى جز درون پلید و نیّت زشت، شما را از هم جدا نساخته است، نه یکدیگر را یارى مى‏دهید، نه خیر خواه یکدیگرید و نه چیزى به یکدیگر مى‏بخشید و نه به یکدیگر دوستى مى‏کنید. شما را چه شده است که با به دست آوردن متاعى اندک از دنیا شادمان مى‏گردید! و از متاع بسیار آخرت که از دست مى‏دهید اندوهناک نمى‏شوید! امّا با از دست دادن چیزى اندک از دنیا مضطرب شده که آثار پریشانى در چهره‏ها آشکار مى‏گردد و بى تابى مى‏کنید، گویا این دنیا محل زندگى جاودان شما و وسائل آن براى همیشه از آن شماست. .. در بى اعتنایى به آخرت و دوستى دنیا یک دل شده‏اید، و هر یک از شما دین را تنها بر سر زبان مى‏آورید، و از این کار خشنودید» .(نهج البلاغه-ترجمه دشتى ص: ۲۱۹-۲۱۷ )
التماس دعا
رمضان المبارک ۱۳۹۲

منبع :سایت آزاد مهر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب