پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:32:20 - شنبه 11 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پدیده گورخوابی در دولت روحانی بوجود آمده است
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: عقیم سازی زنان کارتن خواب از نظر شرعی اشکال داشته و اقدام درستی نیست، به جای این طرح ها باید اصل مشکل را حل کنند، اینگونه تصمیمات وحشتناک، محکوم است.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به طرح عقیم سازی زنان کارتن خواب که از سوی برخی مسئولان و روشنفکران مطرح می شود اظهار داشت: آیا حقوق شهروندی که رئیس جمهور مطرح کرد و خانم مولاوردی نیز در آن نقش داشتند شامل کارتن خواب ها هم می شود؟!

وی ادامه داد: وقتی برای کارتن خواب ها هنوز فکری نشده است بحث از حقوق شهروندی ، بحثی شعاری و سیاسی نیست؟ وقتی عده ای طرح مسکن مهر را طرحی بیهوده دانسته و آن را متوقف کردند برای رسیدگی به کارتن خواب ها چه دفاعی دارند؟!

این مقام مسئول بیان داشت: ۴سال از عمر این دولت گذشته و اتفاقاً گورخواب ها هم در همین دولت و در زمان همین روشنفکران که ژشت روشنفکری می گیرند به وجود آمدند، این گورخواب ها از دوران حضرت آدم که نبودند لذا این مسائل نتیجه سیاست های اقتصادی آقایان است.

سلیمی یادآور شد: چرا رئیس جمهور در مورد این مسئله اظهار شرمساری نمی کند متاسفانه در واکنش به یک اتفاق سیاسی فوراً اظهار شرمساری می شود اما مسئله مهمی همچون گورخوابی را مایه شرمساری نمی دانند.

نماینده مردم محلات در خاتمه اظهار داشت: عقیم سازی زنان کارتن خواب از نظر شرعی اشکال داشته و اقدام درستی نیست، به جای این طرح ها باید اصل مشکل را حل کنند، اینگونه تصمیمات حشتناک، محکوم است. چطور وجدان آقایان روشنفکر این پیشنهادات را می پذیرد؟! بهتر است بخشی از حقوق های نجومی را به کارتن خواب ها دهند و خانه و کاشانه و حقوق مکفی برای این افراد تهیه کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب