پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:07:33 - پنجشنبه 31 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محجوریت احکام اسلام مهم‏ترین هدف جنگ نرم است
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم اختتامیه «همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‏پذیری» که با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مقدسی، استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار سمنان، نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان […]

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم اختتامیه «همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‏پذیری» که با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مقدسی، استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار سمنان، نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان، جانشین سپاه استان سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان که در سالن اجتماعات فرهنگسرای کومش برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف، جامعه را رشد خواهد داد و نهی از منکر، جامعه را از سقوط نجات می‌دهد.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی ازمنکر، نشانه غیرت دینی و احساس مسئولیت است.

 

جانشین نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از وظایف مهم مسلمانان، اقامه امر به معروف و نهی از منکر است؛ چرا که در پرتو امر به معروف می‌توان خوبی‌ها و نیکی‌ها را احیا کرد و در مسیری درست قرار داد.

 

حاجی‌صادقی با بیان اینکه بزرگ‏ترین نعمت‌های الهی نعمت ولایت است، گفت: باید برابر نعمت‌های معنوی خدا که به مراتب از نعمت‌های مادی بالاتر است، شکرگزار باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف از مهم‌ترین اجزای فرهنگ دینی است؛ بنابراین مسلمانان مجاز نیستند از کنار این دو فریضه مهم به راحتی عبور کنند.

 

جانشین نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امر به معروف احساس امنیت در قبال دیگران و تبلور دیگرگرایی دین اسلام است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین عامل شکل‌گیری احکام الهی، حکومت و نظام الهی است.

 

حاجی‏صادقی گفت: متأسفانه با وجود اینکه بیش از ۷۰ آیه در قرآن به فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر اختصاص یافته اما آن‏طور که بایسته و شایسته باشد، در جامعه به این موضوع پرداخته نشده است.

 

وی اظهار کرد: بعضی از افراد در جامعه نمی‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج و گسترش یابد و خواسته دشمنان انقلاب و نظام نیز همین است و باید گفت که این یک تفکر لیبرالیسمی و مبنای غربی و خطرناک است.

 

جانشین نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دین اسلام دین آسایش و آرامش برای بندگان و پیروانش است و به هیچ وجه ایجادکننده سختی و تلخی نیست، گفت: امر به معروف از ظریف‌ترین احکام اسلام و مخاطب‌شناسی است.

 

حاجی‌صادقی بیان کرد: امروز هدف دشمنان نظام و انقلاب از جنگ نرم، محجوریت احکام اسلامی و الهی و تعطیلی واژه‌هایی مانند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

 

جانشین نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر محدود به بعضی از امور نیست، افزود: آمر به معروف نگاه آن نگاه طبیب و درمان‏کننده و نه نگاه سرکوب و خرد کننده است.

 

 

منبع :دانا

وبلاگ آفتاب رابر

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب