پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:24:19 - پنجشنبه 31 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیر کشور : عجله‌ای برای تعیین استانداران جدید نداریم
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه دومین جلسه هیئت دولت  در جمع خبرنگاران گفت: ملاک در تعیین استانداران سوابق، تخصص، کارآمدی، تعهد و در خدمت سیاست‌های دولت بودن است. وی با بیان اینکه عجله‌ای برای تعیین استانداران جدید نداریم، افزود: درخصوص معرفی استانداران، در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.ان‌شاءالله بر اساس این ارزیابی‌ها […]

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه دومین جلسه هیئت دولت  در جمع خبرنگاران گفت: ملاک در تعیین استانداران سوابق، تخصص، کارآمدی، تعهد و در خدمت سیاست‌های دولت بودن است.

وی با بیان اینکه عجله‌ای برای تعیین استانداران جدید نداریم، افزود: درخصوص معرفی استانداران، در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.ان‌شاءالله بر اساس این ارزیابی‌ها در ساختار باید با توجه به رویکردی که آقای روحانی دارند تغییراتی انجام دهیم و در این راستا تقویت بخش توسعه‌محوری و پس از آن فعال کردن همکاران جدیدمان در ستاد و بعد از آن در استان‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رحمانی فضلی گفت:تغییراتی فارغ از اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن افراد انجام خواهیم داد البته به این معنی نیست که طی آن همه تغییر می‌کنند. شایسته‌ها می‌مانند اما کسانی که با شاخص‌های وزارت کشور همخوانی ندارند با حفظ احترام جابجا خواهند شد.

وزیر کشور همچنین از آغاز تغییرات ستادی در این وزارتخانه از دو هفته آینده خبر داد.

وی درباره ضرورت توجه به احزاب در دولت تدبیر و امید گفت: هدف ما روشن کردن و بهبود وضعیت احزاب است و تلاش‌مان این است که احزاب حرفه‌ای در ایران فعالیت داشته باشند لذا در جهت قانون‌مند کردن، شفاف کردن، پاسخگو بودن و ضابطه‌مند کردن احزاب تلاش می‌کنیم.

وزیر کشور همچنین اظهار امیدواری کرد که خانه احزاب بتواند فعالیت خود را آغاز کند.

وی گفت: در برنامه‌ام نشست های دوره‌ای با مسئولان احزاب خواهم گذاشت.

منبع :بصیرت

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب