پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:28:05 - دوشنبه 4 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنایت شیمیائی گروه های تکفیری و ژست بشر دوستانۀ حامیان دیروزی صدام تکفیری
جنگ رسانه ای غرب علیه دولت سوریه به نوعی خودزنی امریکا و گروه های مخالف سوریه برای برون رفت از شکست های متعدد تکفیری در سوریه می ماند. به گزارش”صبح رابر”  تراژدی قتل عام صدها انسان بی گناه وجدان بیدار هر انسانی را به دردخواهد آورد،عملی شنیع و هولناک که نشان دهندۀ خوی پست گروه […]

جنگ رسانه ای غرب علیه دولت سوریه به نوعی خودزنی امریکا و گروه های مخالف سوریه برای برون رفت از شکست های متعدد تکفیری در سوریه می ماند.

به گزارش”صبح رابر”  تراژدی قتل عام صدها انسان بی گناه وجدان بیدار هر انسانی را به دردخواهد آورد،عملی شنیع و هولناک که نشان دهندۀ خوی پست گروه های تکفیری و حامیان خبیث آنها به سردمداری آمریکا و اسرائیل  و قدرت های ظالم غربی و رژیم های مرتجع و طاغوتی عربی می باشد.

تروریستهایی که پیش از این ثابت کرده اند حتی به زن و کودک هم رحم نمی کنند و ابایی از بریدن سر و مثله مثله کردن اجساد قربانیان خود هم ندارند، اخیرا با حمله وحشیانه به منطقه ای در حومه دمشق با استفاده از سلاحهای شیمیایی اهدایی حامیان خود، جنایت هولناکی را رقم زدند و بلافاصله بلندگوهای تبلیغاتی قدرتمندشان به ویژه العربیه و الجزیره، در یک هماهنگی عجیب به پخش گسترده این تصاویر آماده شده در چندین نوبت پرداختند تا افکارعمومی را علیه نظام سوریه تهییج کنند و اینگونه القا کردند که نظام سوریه مرتکب جنایت وحشتناکی در حق کودکان و زنان شده است.

ژست بشر دوستانۀ عاملان جنایت  برای مردم سوریه

باید اذعان نمود جنایت شیمیائی تکفیری های وهابی که با حمایت تسلیحاتی آمریکا ، اسرائیل و رژیم های دیکتاتوری عربی و حمایت های فراوان دولت ترکیه انجام گردیده است نه تنها با سکوت کامل  رسانه های غربی و صهیونیستی و دیگر رسانه های وابسته مواجه گردیده است بلکه با هجمه گسترده رسانه ای و سیاسی علیه نظام سوریه و متهم کردن ارتش سوریه به ارتکاب جنایات علیه مردم و درخواست از جامعه بین المللی برای دخالت با هدف حمایت از شهروندان سوری همراه گردیده است.

در همین زمینه مواضع دروغین و ژست انسان دوستانۀ مقامات امریکائی و قدرت های غربی و نیز مقامات عربی و اتحادیۀ عرب و نخست وزیر ترکیه وحتی جنایتکار اسرائیلی یعنی شیمون پرز در همدردی با مردم سوریه بسیار دردآور می باشد،به راستی چگونه است که تسلیحات شیمیایی از اسرائیل ،عربستان،ترکیه،اردن و برخی کشورهای اروپائی به گروه های تکفیری داده می شود و جنایات تکفیری های وهابی در وقوع چهارشنبۀ خونین در سوریه با تصاویر ماهواره ای در شورای امنیت اثبات می گردد و اسناد و مدارک، برخلاف شارلاتانیزم رسانه ای رسانه های غرب بر علیه گروه های تکفیری استوار می باشد؟

جان زنان و کودکان سوری؛ ملعبۀ جنایت کاران امریکائی و مدعیان دروغین حقوق بشر!

در باب جنایت اخیر باید گفت  طبق گزارش پزشکان بدون مرز، چهارشنبه گذشته ۳۵۵ نفر در حومه دمشق براثر استنشاق گاز‌های شیمیایی که بر سیستم اعصاب تأثیر می‌گزارد کشته شدند.

لیکن معارضین جنایتکار سوریه با دروغ پردازی در تعداد تلفات کشته شدگان ،حتی از اجساد مردم مظلوم و بی گناه سوریه در راستای اهداف پلید خود استفاده می کنند.

 لذا با اعلام بیش از هزار کشته و یا ۸۰۰کشته در روز چهارشنبه ،برای جنایت خود به دنبال متهم می باشند  و با هجمه رسانه ای سنگین  علیه  ایران و حزب الله و ارتش سوریه به دنبال تحریف افکار عمومی هستند،که این امر نشان دهندۀ ماهیت پلید مدعیان حقوق بشر است  زیرا بسیاری از این کشورهای غربی و به ظاهر مدافع حقوق بشر در حمایت و تحریک دیکتاتورهائی مانند صدام برای استفاده از تسلیحات شیمیایی از سابقه ننگینی برخوردار هستند.

جنگ رسانه ای امریکا و متحدانش علیه دولت سوریه و کشورهای حامی مقاومت به نوعی خودزنی امریکا و گروه های مخالف سوریه برای برون رفت از شکست های متعدد تکفیری در سوریه است.

جبهۀ کفر برای تقویت گروه های مضمحل شدۀ تکفیری،به آنها اجازه داد تا این گروه ها با استفاده از تسلیخات اهدائی اسرائیل،قدرت های غربی،آمریکا،و رژیم های مرتجع عربی کشتار هولناک روز چهارشنبه را بیافرینند تا معادلات سیاسی و نظامی به نفع این گروه ها تغییر یابد که قطعا در این مسیر ناکام خواهند ماند.

مدعیان امروزی حقوق بشر ؛حامیان دیروزی صدام تکفیری در استفاده از تسلیحات شیمیایی

هم چنین باید هجمۀ سنگین رسانه های غربی و نیز رسانه های مزدور برخی کشورهای عربی را در راستای تضعیف محور مقاومت و حفظ منافع اسراییل ارزیابی نمود و در پاسخ این اتهامات بی اساس باید گفت،اولا اسناد و مدارک موجود در ارتباط با جنایت روز چهارشنبه بر خلاف ادعاهای امریکا و متحدانش را اثبات می سازد در ثانی کشورهای مدعی حقوق بشر خود در سال های نه چندان دور برای جنایت شیمیایی  صدام در حلبچه به او چراغ سبز نشان دادند و در حال حاضر نیز با حمایت های وقیحانه خود راه را برای جنایت های هولناک گروه های تکفیری هموار نمودند و بسیار جای تأسف از برخی مدعیان حقوق بشر است  که جان کودکان و زنان سوری بازیچۀ اهداف و توطئه های پلید دولتمردان امریکا و متحدانش قرار گرفته است.

 در ادامه باید گفت  ایران خود قربانی تروریسم است و برخی از مناطق ایران در طول جنگ تحمیلی مورد حملات شیمیایی صدام قرا گرفت و حتی صدام ملعون با هم وطنان خود نیز رحم نکرد و با چراغ سبز مدعیان امروزی حقوق بشر تنها در یکی از موارد استفاده رژیم بعث صدام از این قبیل سلاح‌ها بر علیه شهروندان عراقی حامی ایران  در اسفند ۱۳۶۶، متجاوز از ۵۰۰۰ نفر غیرنظامی کشته و ۷۰۰۰ نفر دیگر مجروح شدند.

نکته قابل توجه این است که این مدعیان حقوق بشر مانند آمریکا،فرانسه،آلمان و انگلیس و با حمایت مالی رژیم های مرتجع عرب، صدام را به تسلیحات شیمیائی مجهز و در حالی که رزمندگان اسلام پیروزی های خیره کننده ای را به کسب نمودند جنایت حلبچه به عنوان اوج ذلت صدام تکفیری و حامیان غربی او محسوب می گردد،هم چنین در جنایت روز چهارشنبه سوریه نیز نشانۀ  اوج ضعف و ناتوانی و ذلت مخالفان سوریه و گروه های تکفیری و امریکا و متحدانش در نبرد میدانی و نیز تحولات سیاسی ارزیابی می گردد.

منبع خبر: بلاغ

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب