پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:45:34 - پنجشنبه 7 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هجوم اسرائیلی‌ها به مراکز توزیع ماسک‌های ضد شیمیایی
درپی تهدیدات غرب برای حمله نظامی احتمالی به سوریه و تاکید این کشور در پاسخ به متجاوزان، صدها اسرائیلی از صبح امروز جلوی مراکز توزیع ماسک‌های ضد سلاح شیمیایی در تل آویو صف کشیده‌اند. به گزارش”صبح رابر”  شبکه تلویزیونی دوم اسرائیل اعلام کرد: صدها اسرائیلی از صبح امروز جلوی مراکز توزیع ماسک در تل آویو […]

درپی تهدیدات غرب برای حمله نظامی احتمالی به سوریه و تاکید این کشور در پاسخ به متجاوزان، صدها اسرائیلی از صبح امروز جلوی مراکز توزیع ماسک‌های ضد سلاح شیمیایی در تل آویو صف کشیده‌اند.

به گزارش”صبح رابر”  شبکه تلویزیونی دوم اسرائیل اعلام کرد: صدها اسرائیلی از صبح امروز جلوی مراکز توزیع ماسک در تل آویو صف کشیده‌اند.

روزنامه معاریو دیروز نوشت: روزنامه اسرائیلی معاریو دیروز فاش کرد که جبهه داخلی اسرائیل آمادگی مقابله با حمله احتمالی موشکی شیمیایی را ندارد.

این روزنامه افزود: ۴۰ درصد از اسرائیلی‌ها ماسک‌های ویژه مقابله با سلاح‌های غیرکلاسیک را در اختیار ندارند؛ با وجود اینکه استقبال از این ماسک‌ها در روزهای اخیر افزایش زیادی یافته است.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت نیز در این باره نوشت: هزاران اسرائیلی نیز امروز جلوی مرکز توزیع ماسک های ضد سلاح شیمیایی صف کشیده بودند که درگیری لفظی بین آنها در ورودی این مرکز باعث بسته شدن آن شد.‬

درپی تهدید کشورهای غربی بویژه آمریکا با همدستی همپیمانان منطقه‌ای آنها برای حمله احتمالی به سوریه، دولت سوریه نیز تاکید کرده است که با همه ابزارهای موجود از سوریه دربرابر هرگونه حمله ای علیه این کشور دفاع خواهد کرد.

منبع :  دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب