پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:38:35 - شنبه 9 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زنگ بصیرت در مدارس رابر نواخته شد
همزمان با نهم دیماه، زنگ بصیرت و میثاق با ولایت به طور نمادین در دبیرستان شبانه روزی تاج الدینی رابر نواخته شد.

به گزارش “صبح رابر”؛با هدف گرامیداشت ۹دی و آغاز دهه بصیرت با حضور جمعی از مسئولین ، زنگ بصیرت و میثاق با ولایت به طور نمادین در دبیرستان شبانه روزی تاج الدینب نواخته شد.

حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابربا تبریک روز بصیرت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گروههای مختلفی در مواجه باانقلاب شکل گرفت از  گروهک منافقین، فدائیان خلق،حزب توده، انجمن حجتیه، بهائیان تا سال ۸۸ سه جبهه غربی،عبری و عربی در کنار هم قرار گرفتند تا با تشکیل گروهک روزهای تلخی را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه دشمن برای براندازی نظام از هر راهی وارد مشود حتی آدم های که بیش از  سی و چند سال در این برهه انقلاب نان خوردند افزود: با بصیرت مردم  فتنه ها خاموش شد هر جا که از امام و رهبری فاصله گرفتیم چوب آن را خوردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر با اشاره به آیه ۵۹ سوره مبارکه مائده درباره قوم سلمان عنوان کرد: سند روز  ۹دی تجلی این آیه بود

 

حجت الاسلام محمدی بااشاره به توهین ها و حرمت شکنی های فتنه ۸۸ گفت: ما باید در فتنه های پیش رو مراقب باشیم و با ابراز گلایمندی از اینکه حتما می بایست توهین به امام حسین (علیه السلم ) شود تا شما به خیابانها بیاییدامام راحل از رادیو سال۶۰ ساعت ۲ اعلام توهین جبهه مرتد ملی در قصاص باآیات قرآن کرد  و ساعت ۲:۲۰ مردم در کوچه و خیابانها  ریختندو این فتنه خاموش شد اما رهبرمان در خردادماه صحبت کرد و  مردم در دیماه بعد از جسارت و توهین به امام حسین (ع) موضع گرفتند.

وی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که نهم دی، حجت را بر همه تمام کردیادآور شد: حامیان  ۹دی،  مدافع رهبر و انقلاب می باشندمسئولین باید موضع خود را نسبت به فتنه گران مشخص کنند.

 

 

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب