پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:57:29 - دوشنبه 11 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دیدگاه اعضای خبرگان درباره سوریه ، دیدگاه نظام و رهبری است
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک دیدگاه اعضای محترم مجلس خبرگان ، همان دیدگاه صریح نظام و رهبری در حمایت از مردم و دولت سوریه است. به گزارش ” صبح رابر” آیت الله حسن ممدوحی ، با اشاره به برگزاری اجلاسیه دو روزه خبرگان رهبری از فردا در تهران ابراز داشت: ما باید از مردم […]

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک دیدگاه اعضای محترم مجلس خبرگان ، همان دیدگاه صریح نظام و رهبری در حمایت از مردم و دولت سوریه است.

به گزارش ” صبح رابر” آیت الله حسن ممدوحی ، با اشاره به برگزاری اجلاسیه دو روزه خبرگان رهبری از فردا در تهران ابراز داشت: ما باید از مردم و نظام سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت ، حمایت کنیم و این موضع نظام و مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به حمله احتمالی آمریکا و غرب به سوریه افزود: به اعتقاد بنده، احمقانه ترین کاری که در شرایط کنونی آمریکایی ها می توانند انجام دهند، همین حمله به سوریه است چرا که جایگاه و موقعیت آن ها در منطقه به ویژه رژیم جعلی اسراییل به شدت به خطر می افتد.
 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص برنامه های اجلاسیه چهاردهم مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق معمول این اجلاسیه ها، دو تن از شخصیت های کشوری سخنران اجلاس خواهند بود که بر اساس برنامه اعلام شده ،این دو بزرگوار امسال ، رییس جمهور و فرمانده سپاه قدس می باشند.
وی اضافه کرد: همچنین پنج تن از اعضای خبرگان هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه به ایراد سخن در موضوعات کلان کشوری می پردازند و علاوه بر آن یک سری مباحث داخلی مربوط به اساسنامه ها ، مطرح می شود.

منبع : پایگاه خبری تحلیلی قم فردا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب