پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:35:27 - دوشنبه 8 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خاکریزه های سایبری وارثان سنگرهای خاکی اند
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از وبلاگ دیار سر سبز رابر،دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که می توان سالیان طولانی در برابر تمامی قدرت ها و ابرقدرت ها ایستادگی کرد.   در طول دوران دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی نشان داد در صورت هماهنگی داخلی و اقتدار انقلابی، می توان […]

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از وبلاگ دیار سر سبز رابر،دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که می توان سالیان طولانی در برابر تمامی قدرت ها و ابرقدرت ها ایستادگی کرد.

 

در طول دوران دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی نشان داد در صورت هماهنگی داخلی و اقتدار انقلابی، می توان خارج از نفوذ قدرت ها عمل کرد. چنین عملکردی، ابهت ابرقدرت های شرق و غرب را شکست و در جنگی که هر دو قدرت و وابستگان منطقه ای آنها در مورد سرکوب انقلاب اسلامی اشتراک نظر داشتند، امام با حمایت مردم و حضور آنها در میدان های نبرد، توانست راه جدیدی فراروی کشورهای اسلامی و جهان سوم بگشاید. بر این اساس، به آنان فهماند که تنها راه زندگی با عزّت و خارج شدن از ذلّت و اسارت، «نه» گفتن به قدرت ها و اتکا به توانایی های خود است.

 

امنیت امروز کشور که بزرگترین نعمت الهی است مرهون خون شهدا ،جانبازان ، ایثار گران ، آزادگانی هستیم که در سنگر های خاکی دستهایشان  ، پا هایشان ، جانشان ، نفس هایشان در برابر جنگ مستقیم دشمن فدا کردند  برای دفاع از دین و ارزشهای اسلامی و اطاعت از ولایت و ایستادگی در برابر نظام سلطه را   یک تکلیف می دانستند،  و رزمندگان انقلاب اسلامی در سنگرهای خاکی و با دست خالی باتوکل و ایمان به خدا که د ر جان و پوست و استخوانشان نشئت گرفته بود. توطئه های دشمن را خنثی کردند .

 

حماسه سازان تاریخ که سنگر های خاکی را با خون شان مقدس کردند  و  خاک مملکت اسلامی را  پاکسازی کردن از دشمنان  ایران اسلامی .

 

آنجا که آدمی با همه سادگی و یک رنگی، جان خود را فدای وطنشان کردند ، آنهایی که با دعای کمیل و زیارت عاشورا رو به سمت قله های بندگی کردند با قطره قطره خونشان از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند . صدور انقلاب ، صدور فیزیکی نبود بلکه  فرهنگی و فکری بود

 

رزمندگان اسلام یک مبلغ دین بودند قبل از اینکه فرمانده نظامی شوند،  باور پدری، اتکا به دین ملت و انقلاب دین بود، سنگر های خاکی میثاق یاران سفر کرده که  پیشانی‌بند «یا حسین» «یا زهرا » روی پیشانی‌اش بسته بود. عکس امام خمینی را روی سینه‌اش ، و چفیه به کمرش بسته بود ، اکنون خاکریزه های  سایبری ادامه دهنده همان  لبیک  ها و حفظ ارزشهای دینی و اسلامی اند .

در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده.سنگر های خاکی در دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

 

روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

 

وظیفه همه‌ی ما به عنوان یک مسلمان این است که به عنوان وارثان آن شهدا با تمام وجود از دین و کشور اسلامی ایران دفاع کنیم و از زحمات و اعمالی که شهدا در قبال کشور و تمام مردم این مرز و بوم قدردانی به عمل آوریم . فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم اسلام حضرت امام خمینی(ره) بنابر این‌که دفاع یک تکلیف است و بر همه واجب است و یک حق طبیعی است. و این‌که دفاع یک امر همگانی است و بنابر فرمایشات حضرت خامنه‌ای دفاع بر زن و مرد واجب است و عین حق و حقیقت است. و در ضمن در ابتدای انقلاب مردم انقلاب اسلامی را خود انتخاب کرده بودند، و  با تمام وجود از ولایت  اطاعت می کردند.و در حال حاضر همه ایرانیان پیرو خط رهبری اند .

 

تکلیف دفاع از دین اسلام با وحدت و یکپارچگی و آرمان های انقلاب هنوز به کوری چشم دشمنان پا بر جا خواهد ماند ،خاکریزه های سایبری فرصتی است تا پرچم شهدا بر زمین نماند . فداکاری هاو گذشت  قهرمانانی که خودشان را سپر بلا می کردند . تا انقلاب اسلامی را با تمام آرمان های مقدسش به تمام جهانیان نشان دهند .

 

جنگ ۳۵ سال است که ادامه دارد فقط نوع تاکتیک آن فرق کرده است . فرزندان  ایران اسلامی ، بچه های همین رزمندگانند  ، فرزندان همین سرزمین ایران اسلامی اند . خاکریزهای سایبری نوعی از سنگرهای خاکی همان دوران  و وارثان شهداست .

 

ای که آرام و پاک در خاک خفته ای ، چه زیبا با ملکوتیان هم سفر گشتی .برایمان دعا کن دعاکن که ما هم عاقبتی سبز و شیرین دا شته باشیم  برایمان دعا کن تا شهادت نصیبمان شود هنوز پس از گذشت سالها دشمنان از واژه شهید و شهادت هراس دارند و از ترس رواج این فرهنگ در بین قشر جوان و نوجوان دست به تهاجم  زده اند تهاجمی مرموز و نرم .  برایمان دعا کن تا سرباز واقعی  سرورمان امام  زمان (عج) باشیم

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب