پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:36:56 - سه شنبه 15 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در نشست خبری مطرح کرد؛
بزرگترین نعمت انقلاب جایگزینی اسلام با نظام طاغوت بود / اصلی ترین رمز پیروزی ما ولایتمداری و بصیرت است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر اصلی ترین رمز پیروزی ما را ولایتمداری و بصیرت برشمرد وگفت: ملت ایران بصیرت خودش را حفظ کند و در تشخیص حق از باطل دچار اشتباه نشود ما امروز نیاز داریم در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که بتواند این قطار را همراهی کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر به تشریح برنامه‌های سپاه شهرستان رابر دراین ایام پرداخت و همچنین به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

مصطفی امام  بخش در این نشست  خبری ضمن  تبریک ایام الله  دهه  مبارک  فجر و  تبریک و تسلیت به مناسبت  شهادت  سردار رشید اسلام حاج  قاسم سلیمانی گفت: جای سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در دهه  فجر امسال خالیست ان شاءالله ما بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.

وی افزود: دهه فجر هر سال یادآور آن اتفاق بزرگ و معجزه عظیمی است که در سال ۵۷به رهبری امام  راحل (ره) و به پشتیبانی ملت بزرگ ایران اتفاق افتاد، و بزرگترین ثمره آن جایگزین کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بر رژیم دیکتاتور شاهنشاهی در کشور عزیز ایران بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، نهضت امام خمینی را در ادامه آن نبرد تاریخی جریان  حق و باطل دانست وتصریح کرد: همواره در طول  تاریخ ا نبرد بین جبهه حق و باطل وجود داشته اما دست برتر از آن جبهه حق بوده مثال آن انقلاب اسلامی است که برتری دست  خداوند در مقابل  جبهه  کفر بار دیگر بر همگان نمایان شد. 

بزرگترین نعمت جایگزینی اسلام بر نظام طاغوت است

مصطفی امام بخش با اشاره به آرزوی همه انبیاء و اولیاء الهی که تحقق حکومت الهیبر جامعه بشری بود، یادآور شد: وقتی به تاریخ نگاه می کنیم  ائمه اطهار شرایط‌شان محقق نشد که حکومت اسلام و دین خدا رادر جامعه حاکم کنند به جز مدت کوتاهی از حاکمیت اسلام در زمان امام علی (ع) و امام حسن (ع) دیگر در  طول  تاریخ  حاکمیت دین اسلام را  بر جامعه نمی بینیم تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران که بار دیگر دست حق برتر شد.

وی افزود: ما امروز مدیون آن حرکت امام (ره) هستیم، مدیون  خون شهدایی هستیم که همه تلاش کردندتا این انقلاب به ثمر بنشیند و  رژیم  فاسد شاهنشاهی از این کشور بیرون برود و  نظام  اسلامی جایگزین آن شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرجایگزینی حکومت اسلام بر حکومت  دیکتاتوری طاغوت را بزرگترین  نعمت خواند و افزود: وقتی ما از ابعاد دیگر قضیه نگاه  کنیم سراسر این  انقلاب برکت، خیر و  رحمت بر ملت ایران  بوده است، با مقایسه تطبیقی بین آنچه بر کشور ایران می گذشت و شرایط فعلی می بینیم وضعیت ایران قبل و  بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی ، با اشاره به بررسی آمارها  رتبه ها در ابعاد و زوایای مختلف گفت: پیشرفت های عظیمی که ایران اسلامی در طول این چهل سال داشته،قابل مقایسه نیست به برکات و عمق آن بیشتر پی می بریم به تحقق شعار جمهوری اسلامی که همان بحث استقلال ،آزادی  جمهوری اسلامی بود چیزی که ما قبل از انقلاب نداشتیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به استقلال، اولین شعار ما  عنوان کرد: حکومت ما در  قبل از انقلاب بویی از استقلال  نداشت ما یک  حکومت سرسپرده و  نوکر بیگانگان را در کشور حاکم داشتیم که امروز به برکت جمهوری اسلامی ما یکی از مستقل ترین کشورهای دنیا هستیم و زیر بار  سلطه هیچ کدام از سردمداران کفر نرفته ایم ودر مقابل اینها  ایستادیم .

امام بخش در مورد بحث آزادی گفت: ما یک ملت در بند و اسیر حکومت طاغوت را داشتیم ملتی که اختیاری از خود نداشت و امروز به برکت این انقلاب ما یکی از آزادترین کشورهای دنیا هستیم .

وی در مورد بحث جمهوریت افزود: در رژیم  طاغوت  رأی و نظر مردم در سرنوشت  خودشان هیچ  دخالتی نداشت اما امروز به برکت این انقلاب ، تمامی ارکان  نظام توسط خود مردم انتخاب می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر تشریح کرد: از هر بعدی که به این قضیه نگاه کنیم؛ می بینیم که سراسر این نظام جمهوری اسلامی نعمت بوده و خدای متعال این نعمت را بر ما ارزانی داشته و وظیفه‌ی ما وظیفه‌ی سنگینی در  حفظ و شکر این  نعمت است بتوانیم قدردان این نعمت باشیم  و این  امانت الهی که امروز به دست ما سپرده شده را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی در ادامه گفت: هدف انقلاب و نظام  جمهوری اسلامی، فقط جایگزین کردن یک  حکومت  نبود بلکه ما دنبال  هدفی بزرگترهستیم و آن ایجاد تمدن  اسلامی است، به فرموده مقام معظم رهبری ما به  سمت  سوی  ایجاد تمدن اسلامی حرکت می‌کنیم، همه وظیفه داریم در این مسیر کمک  کنیم  و به آن  هدف اصلی انقلاب برسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به وظیفه امروز ما تشریح کرد: امروز  همگان موظف به همراهی  و پشتیبانی از حرکت انقلاب داریم و رمز پیروزی در این  حرکت ولایتمداری است.

وی اصلی ترین  رمز پیروزی ما را ولایتمداری و  بصیرت برشمرد و افزود: ملت ایران  بصیرت خودش را حفظ کند و در تشخیص  حق از باطل دچار اشتباه نشود ما امروز نیاز داریم در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که بتواند حرکت   قطار انقلاب را همراهی کند و این وظیفه‌ی  سنگینی است.

امام بخش با اشاره به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عناصر و ارکان مهم انقلاب؛ مجلس شورای اسلامی است، همه مردم  وظیفه دارند در این انتخابات به عنوان یک وظیفه  شرعی و الهی شرکت  کنند و افرادی راانتخاب کنند و به مجلس بفرستند که این افراد بتوانند حرکت انقلاب را همراهی کنند و در این مسیر رفع مشکلات مردم کمک  کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم  ما وفاداری خود را در طول  این  41 سال از عمر انقلاب  نشان  دادند، افزود:هر جایی که نیاز به حضور مردم بوده مردم در صحنه حاضر بودند و همراهی کردند و از هیچ  کمکی  و حضوری دریغ  نکردند لذا باید کسانی به  مجلس بفرستند که  بتوانند مشکلات  این مردم را  حل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرادامه داد: مشکلات  جامعه اسلامی امروز در خور شأن نظام ما نیست ولی بعضی کم کاری مسئولان باعث شده در بعضی از حوزه ها عملکرد مطلوب نداشته باشیم پس با انتخاب صحیح در انتخابات مجلس  شورای اسلامی می توانیم به حل مشکلات و معضلات جامعه  کمک  کنیم .

وی اظهار کرد: مسئولین ما هم  وظیفه دارند در قبال  مردمی که ازهیچگونه  کمک و پشتیبانی  دریغ نکردندهمت کنند از جان مایه بگذارند و مشکلات  این مردم را رفع  کنند و بتوانیم  با سرعت  بیشتر  به آن هدف  مقدسمان که ریشه کنی جبهه کفر و نفاق و استکبار  است برسیم .

حضور هر فرد در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه یک  پشتوانه ای  برای نظام  جمهوری اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با گرامیداشت ایام الله  دهه فجرگفت: یکی از  صحنه های که دشمن  رصد می کند و به نوعی  بحث همه پرسی که هر ساله در دهه  فجر انجام می شود دشمن حضور مردم را در جشن های انقلاب می بیند شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ودر جشن های انقلاب که این حضور بسیار مؤثری است.

وی تأکید کرد: حضور هر فرد در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه یک  پشتوانه ای  برای نظام  جمهوری اسلامی است لذا  از مردم دعوت می کنیم که در مراسمات دهه فجر وبخصوص در راهپیمایی بزرگ  22بهمن ماه حضور گسترده‌ای را داشته  باشند و یکبار دیگر به دشمنان نظام  و انقلاب  ثابت  کنند  مردم ایران  همانگونه که این انقلاب را روی کار آوردند تا تحقق اصلی  این انقلاب  پشت  این  انقلاب  هستند.

امام بخش اضافه کرد : علارغم  همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد حاضر نیستند انقلاب  و رهبرشان را کنار بگذارند و حضوری گسترده خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

وی با اشاره به  عمده برنامه های ایام الله  دهه فجر در سطح شهرستان توسط پایگاههای مقاومت بسیج، حوزه های مقاومت و ناحیه در سطح  شهرستان  گفت: ۲۵ برنامه را برنامه ریزی کردیم که در این ایام الله انجام  خواهد شد.

امام بخش افزود: اولین برنامه جشن های پیروزی انقلاب همه مساجد شهر و روستا آنجایی که پایگاه مقاومت  بسیج وجود دارد جشن  انقلاب با حضور باشکوه  مردم برگزارخواهد شد، پیاده روی  خانوادگی به مناسبت دهه فجر، فضا سازی و بروز  رسانی  تابلو های تبلیغاتی، فضا سازی  سطح شهر توسط پایگاه های بسیج و ناحیه ، تهیه و آماده سازی بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران جهت حمل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، برپایی مسابقه وبلاگ نویسی در فضای مجازی، برگزاری جام والیبال دهه فجر با همکاری تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان، برگزاری جشنواره سرود  فجر انقلاب اسلامی توسط بسیج  دانش آموزی در مدارس، غباروبی قبور مطهر شهدا به مناسبت دهه فجر در روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه در گلزار  شهدای روستای قنات ملک ، برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت نامه  سیاسی و الهی  حضرت امام  در این ایام  انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه شب و شعر فاطمی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی که با همکاری اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری مسابقات نقاشی و مسابقه حفظ سوره فجر، دیدار و  سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری  ایستگاه نقاشی و نمایشگاه عکس در  سطح مدارس، برگزاری نشست های روشنگری  و مشاوره در سطح مدارس شهرستان، پیگیری راه اندازی میز  خدمت مسؤلین  با حضور همه مسئولین ادارات که در نماز جمعه مورخ ۱۸ بهمن ماه قبل از خطبه ها، برگزاری یادواره شهدای  دانش آموز و  فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره  سردار سلیمانی که با مشارکت آموزش و پرورش  روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در حسینیه جامع که از عمده برنامه ای که از این ۲۵ برنامه برنامه ریزی شده در سطح شهرستان انجام  خواهد شد. 

وی بااشاره به فجر سلیمانی چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی حق بزرگی بر گردن  همه‌ی  ما، جبهه مقاومت و جهان اسلام دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر افزود: سردار سلیمانی دین خودش را  حقیقتا  به اسلام ، انقلاب و نظام ما ادا کرده و امروز  وظیفه ما ادامه دادن راه این شهید عزیز است، سردار از جان  خودش مایه  گذاشت  بیش از چهل سال عمر شریفش را در مقابله  باجبهه کفر و نفاق گذراند .

لحظه شهات سردارسلیمانی خیلی مهم است

وی با تأکید بر اهمیت لحظه شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: اگر به  لحظه  شهادت سردار نگاه کنیدساعت ۱:۳۰شب  وقتی که همه مردم در خواب ناز قرار دارند آن  لحظه  سردار هنوز از جبهه اسلام دفاع  می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر این  لحظه شهادت را خیلی مهم خواندو افزود: ساعت  1:30شب؛ سردار از شب و  روز  خود و از زندگی خودش وقت  گذاشته بود، لذا کوچکترین کاری که می توانیم انجام دهیم ادامه دادن راه این  شهیدعزیز است  و بتوانید این حرکتی که این  شهید عزیز شروع  کرده بود را ادامه دهیم و به آن سر منزل  مقصود برسانیم.

وی تصریح کرد: حاج  قاسم تاکنون با جان خودش می جنگید وامروز با خون خودش می جنگد و خون حاج  قاسم من بعد بسیا ر مؤثرتر در حرکت این جبهه  مقاومت ودر زمین زدن  جبهه استکبار محکم تر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی در شهرستان گفت:  اولین برنامه های این ستاد برگزاری مراسمات  سردارسلیمانی بود در ادامه این  ستاد باید با قوت ادامه پیدا کند و بتوان آن خط فکری سردار را به  جامعه منتقل کنیم و نگذاریم به راحتی به  فراموشی  سپرده شود و این حرکت  را همه آزادی خواهان  جهان انجام دهند.

وی همچنین انتقام خون شهید سلیمانی را مطالبه همه ملت ایران و  آزادیخوان جهان  اسلام دانست وافزود: به فرموده مقام معظم رهبری، انتقام سخت از آمریکا و جبهه سخت گرفته خواهد شد.

امام بخش، این حرکت  نظامی اخیر را مقدمه ای بر این انتقام خواند و عنوان کرد: انتقام کامل به فرموده مقام معظم رهبری خروج آمریکا از  کل منطقه خاورمیانه خواهد بود، این حرکت توسط گروههای مقاومت، خون در رگ های گروههای مقاومت به جوش آمده و اینها به این سادگی نخواهند از خون  سردار سلیمانی بگذرند.

وی با اشاره به نشانه های این حرکت امروز در سطح منطقه افزود: نشانه های زوال  روز افزون آمریکا و فروپاشی رژیم  صهیونیستی را می بینیم و ان شاءالله اینها به برکت  خون سردار سلیمانی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابردرباره معامله قرن تصریح کرد: یک حرکتی رژیم مستکبر ایالات متحد آمریکا با همکاری سران کشور عربی برای محدودکردن سرزمین فلسطین انجام دادند و باز دست خیانت بعضی از  سران  کشورهای اسلامی منطقه را می بینیم.

وی، این اقدام محدود کردن سرزمین  فلسطین را یک عقده خاص و در تنگنا قرار دادن بیشترمردم فلسطین برشمرد و افزود: با بیداری مسلمانان این حرکت محقق نخواهد شدو مسلماً آزادیخواهان نخواهند گذاشت این  حرکت  تحقق پیدا  کند.

امام بخش همچنین با اشاره به کسانی که حرف از مذاکره بعد از شهادت سردار می زنند گفت: آزموده را آزمودن  خطاست  ما یکبار  مذاکره  کردیم هزینه های  سنگینی هم متاسفانه دادیم حال افکار عمومی  به این نتیجه رسیده که مذاکره با آمریکا  فایده  ندارد رسیده به آن حرف  مقام معظم  رهبری چند سال قبل  از مذاکرات  ایشان  صراحتا اعلام کردند مذاکره با آمریکا فایده  ندارد و من به این  نوع مذاکرات بد بین  هستم .

وی افزود: علارغم فرمایشات رهبری  مذاکراتی صورت  گرفت و امتیازات زیادی  دادیم ولی هیچ نتیجه ای ندیدیم جز  زیادی خواهی جبهه استکبار.

خواسته های دشمن سیری ناپذیرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با بیان اینکه جبهه استکبار دست از زیادخواهی  بر نخواهد داشت اظهار کرد: یک مقطعی بحث  هسته ای ما مطرح بود دشمن پله پله جلو می‌آید بحث موشکی  و خواسته های دشمن  سیری ناپذیرند، لذا با این تجربه ای از مذاکره داریم و با این جنایت  رژیم آمریکا  ترور  سردار سلیمانی جایی برای این حرف ها نیست و به هیچ وجه افکار عمومی آن را نمی پذیرد باز یک مقام مسئول دم از مذاکره با آمریکا بزند اینها قطعا به نتیجه نخواهد نشست و کسی که این صحبت ها را می کند خودش را در پیش چشم مردم ایران خار و ذلیل می کند.

وی اضافه کرد: ملت ایران دیگر اجازه نخواهند داد که کسی بخواهد با  چنین مستکبرانی در دنیا سر میز مذاکره بنشیند.

مسئولین باید از حرکت سردار حاجی زاده درس بگیرند

مصطفی امام بخش،اقدام سردار حاجی زاده در عذرخواهی از  خانواده شهدا را یک الگو برای مسئولین خواند و گفت: همه مسئولین ما  باید از این حرکت سردار حاجی زاده درس بگیریم .

وی بااشاره به اینکه اشتباهی که صورت گرفت باید زوایای این  قضیه بررسی و نتیجه آن به استحضار مردم شریف ایران رسانده شود عنوان کرد: اگر جایی اتفاقی در اثر اشتباه بیفتندباید عذر خواهی کنیم و به  فرموده  مقام معظم رهبری  با مردم باید شفاف سخن بگوییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرخاطر نشان کرد: سردار حاجی زاده و مجموعه سپاه پاسداران  بعد از این که اطمینان حاصل  پیدا کردند سقوط هواپیما در اثر اشتباه سیستم  پدافندی ما بوده بلافاصله با مردم صادقانه سخن  گفتند و عذر خواهی کردند ما باید از این امر الگو قرار بدهیم  و مسئولین از این حرکت باید درس بگیرند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب