پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:19:03 - سه شنبه 16 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عکس “تویوتا” برای با غیرت ترین مردان
عکسی که می بینید، تعدادی از “تویوتا لندکروز” های سپاه را در حال نقل و انتقال گروهی از رزمندگان اسلام نمایش می دهد. به گزارش ” صبح رابر به نقل از جهان، شرکت خودروسازی “تویوتا” در سال ۱۳۳۷ در ژاپن تاسیس شد و امروز سومین شرکت بزرک خودروسازی جهان از نظر میزان فروش به شمار […]

عکسی که می بینید، تعدادی از “تویوتا لندکروز” های سپاه را در حال نقل و انتقال گروهی از رزمندگان اسلام نمایش می دهد.

به گزارش ” صبح رابر به نقل از جهان، شرکت خودروسازی “تویوتا” در سال ۱۳۳۷ در ژاپن تاسیس شد و امروز سومین شرکت بزرک خودروسازی جهان از نظر میزان فروش به شمار می رود. گرچه در سال های دفاع مقدس، محصولات این شرکت، اصلی ترین وسایل نقلیه سبک مورد استفاده در مناطق جنگی بود، اما تهیه آن ها از کشور ژاپن برای ایران، عموما غیر ممکن بود، چون این کشور به عنوان متحد وفادار آمریکا، غالبا از فروش خودروهای تویوتا به ایران ممانعت جدی به عمل می آورد اما واحد پشتیبانی سپاه، با ترفندهای گوناگون، “تویوتا” های مورد نیاز خود را از مبادی دیگری تهیه می نمود.

عکسی که می بینید، تعدادی از “تویوتا لندکروز” های سپاه را در حال نقل و انتقال گروهی از رزمندگان اسلام نمایش می دهد.در هر حال، تقدیر چنین برای “تویوتا” مقدر کرده بود که در مقطعی از تاریخ، مرکب غیرتمند ترین بندگان خدا باشد. مردانی که به قول شهید آوینی، تقدیر آینده ی جهان را تغییر دادند.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب