پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:46:43 - شنبه 30 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش:
ساخت انواع مهمات هوشمند و تسلیحات بومی شده از افتخارات امروز ارتش است
معمارباشی با بیان اینکه امروز شاهد ساخت انواع تجهیزات و تسلیحات بومی‌شده توسط ارتش هستیم، گفت: ساخت انواع تجهیزات و تسلیحات بومی شده، ساخت انواع مهمات هوشمند و نقطه‌زن و تسهیلات مورد نیاز ارتش، استفاده از فرزندان جوان و برومند در ارتش برای ساخت ملزومات از افتخارات این مجموعه دانست.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان؛ امیر سرتیپ مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش صبح امروز در مراسم ویژه روز ارتش و رژه خدمت در مرکز آموزش ۰۵ کرمان اظهار کرد:  ۲۹ فروردین ماه نقطه عطفی در تاریخ پرشکوه و زرین انقلاب اسلامی است .

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ فروردین ماه تولدی دوباره یافت و توانست در همه صحنه‌ها پاسخ در خور شانی به حسن اعتماد امام و ملت بدهد.

معمارباشی افزود : بصیرت، آگاهی و ژرف‌اندیشی امام راحل در نامگذاری این روز، خط بطلانی بر توطئه‌ های دشمنان بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش عنوان کرد: با این اقدام امام خمینی(ره) ارتش جانی دوباره گرفت.

معمار باشی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با ضدانقلاب داخلی و در دوران هشت ساله دفاع مقدس دوشادوش تمام رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت.

وی تصریح کرد: در این راه نیز ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که خود نشان دهنده حضور مقتدرانه ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: بعد از دفاع مقدس  ارتش در عرصه سازندگی کنار مردم و سایر نیروهای مسلح آمد تا بتواند دشمن را ناکام و ناامید کند.

معمارباشی با بیان اینکه امروز شاهد ساخت انواع تجهیزات و تسلیحات بومی‌شده توسط ارتش  هستیم، اذعان کرد: ساخت انواع تجهیزات و تسلیحات بومی شده، ساخت انواع مهمات هوشمند و نقطه‌زن و تسهیلات مورد نیاز ارتش، استفاده از فرزندان جوان و برومند در ارتش برای ساخت ملزومات از افتخارات این مجموعه دانست.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که جزء کشورهای سازنده انواع هواپیما و پرنده بزرگ و ارزشمند در دنیاست و در حوزه نیروی دریایی تجهیزات سطحی، زیرسطحی و انواع شناورها را تولید می‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی افتخار دارد که جزو کشورهای سازنده انواع هواپیماهای بزرگ در دنیاست

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت:  امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خدا و ولایت فقیه که نائب بر حق امام زمان(عج) است توانسته از آزمون‌های پیش رو سربلند بیرون بیاید.

معمارباشی تصریح کرد:  ارتش در عرصه مردم‌یاری در سیل و زلزله  در کنار دولت، سپاه، نیروی انتظامی و مردم بوده و خدمت کرده است.

وی افزود:  ارتش با اتحاد و همدلی به خدمت‌رسانی مردم در بحران‌های سخت شتافته و انجام وظیفه کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش خاطرنشان کرد:ایستگاه‌های ثابت و سیار پایش و غربالگری، ضدعفونی معابر و سطوح، ایجاد نقاهتگاه به منظور کمک به کادر درمان و علوم پزشکی استان کرمان توسط ارتش دایر شد.

معمارباشی راه اندازی نقاهتگاه و استراحتگاه برای بیماران کرونایی را از اقدامات دیگر ارتش بر شمرد و تصریح کرد: ارتش، نیروی انتظامی و سپاه  در کنار هم به مردم خدمت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر در شرق استان بلافاصله بنا به درخواست ستاد بحران به کمک مردم شتافتیم و آماده تر از گذشته و با اقتدار در کنار مردم ایستادیم وخدمت کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ابراز کرد:  ارتش آماده‌تر از گذشته برای سرکوب دشمنان نظام اسلامی در صحنه است و هرگونه تحرک بیگانگان با پاسخ قاطع ارتش روبه‌رو خواهد شد.

معمار باشی گفت: امسال به‌دلیل شیوع کرونا در کشور رژه نیروهای مسلح در کرمان به‌مناسبت روز ارتش برگزار نشد اما رژه موتوری مدافعان سلامت برگزار خواهد شد.

به گزارش راه آرمان، پس از اتمام مراسم سخنرانی امیر، رژه خودرویی و موتوری قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت برگزار شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب