پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:08:50 - جمعه 17 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز خبرنگار
مسئولان شهرستان رابر درپیامی هفدهم مردادماه سالروزشهادت شهیدصارمی وروزخبرنگاررابه اصحاب رسانه تبریک گفتند.

مسئولان شهرستان رابردر پیامی هفدهم مردادماه سالروزشهادت شهیدصارمی وروزخبرنگاررابه اصحاب رسانه تبریک گفتند.متن پیام ها به شرح ذیل است:

پیام تبریک علی علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان رابربه مناسبت روزخبرنگار:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند
وقلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.
سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند۰
روزخبرنگاررابه اصحاب رسانه،خبرنگاران پرتلاش شهرستان رابر،وهمه ی عزیزانی که در فضای مجازی فعالیت دارندتبریک وتهنیت عرض می کنم،وازخداوندمنان توفیق روزافزون برای اصحاب رسانه خواهانم و امیدوارم دراین ایامی که متعلق به سیدمظلومان عالم امیرالمومنین (ع)است درراه ولایت ثابت قدم باشید۰

پیام تبریک سرهنگ دوم پاسدارعلیرضاخواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر آنان که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت تفکر، اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. خبرنگاران از آن رو که حق‌جومی باشند شایسته تکریم و تحسین هستند.

خبرنگاران کسانی هستند که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داده اند.

این روز، یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و انعکاس واقعیت، پرچم رسالت اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

این قشر فرهیخته به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را که با عید سعید غدیر مصادف گشته است، به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض کرده؛ توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خداوند منان مسالت دارد.

پیام تبریک سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه به مناسبت روز ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار:

بسمه تعالی

“ن والقلم و ما یسطرون”

به مسئله‏‌ى خبررسانى باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد.
امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیده و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارند.

روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه‌ی اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده و آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی برای تمامی دست اندرکاران در حوزه مطبوعات، رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان ارزوئیه که همواره سمبل تعهد، وظیفه شناسی، مطالبه گری و آگاهی بخشی به دیارمان هستند را از خداوند متعال مسئلت دارم.

خبرنگاران برای گفتن حق و مطالبه گری حق در راه خدا و دفاع از نظام ولایی و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با مجاهدتی عظیم و فداکارانه پا به عرصه گذاشته و گاها ملامت نیز شده اند، اما بر این فرموده رسول خدا (ص) معتقد و راسخ اند، که فرمودند: “حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس”.

امیدوارم خداوند همه ما را قدردان زحمات بی منت همه این عزیزان مجاهد قرار دهد.

من الله التوفیق

پیام تبریک صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:

این روز خجسته را به تمامی خبر نگاران حوزه های خبری تبریک می گوییم

خبر نگار ، کارش ترسیم واقعیت هاست ، نگاهش هوشمندانه ، بیانش روشنفکرانه ، حرفه اش مشتاقانه و برداشتش عالمانه است.
پس واقعیت نگارهایی که هوشمندانه، روشنفکرانه ، مشتاقانه و عالمانه عمل می کنند لایق ستایش و تمجید هستند.
خبرنگاران عزیز ؛ از درگاه حضرت باریتعالی برایتان آرزوی ایّامی نیک مسئلت داریم.

پیام تبریک کرامت امیر حیدری فرماندار شهرستان رابر به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار :

خبرنگاران تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است و هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینیهای شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی ، حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر ، فرا رسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .


پیام تبریک روح الله سلاجقه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رابر به مناسبت روز خبرنگار:

هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار ، یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند .

خبرنگاران به عنوان بازوان مدیریتی دستگاه های اجرایی در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت جامعه گام برداشته و با درایت و دوراندیشی خود توجه به منافع عمومی را در اولویت قرار می دهند .

خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند ، چراکه همواره ارتقاء سطح آگاهی جامعه را دغدغه‌ اصلی خود دانسته و با انجام درست وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه کشور نقشی بی بدیل دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ، فرارسیدن این مناسبت مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه ، اصحاب رسانه و مطبوعات ، خبرنگاران خبرگزاریها و فضاهای مجازی شهرستان رابر تبریک و شادباش می گویم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

پیام تبریک فروزان مهر بخشدار مرکزی رابر:

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشید اینجانب این روز را به همه ی خبر نگاران عزیز ،اصحاب رسانه،اهل قلم و فضاهای مجازی شهرستان تبریک عرض نموده و از همراهی ،توجه و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار شهرستان قدر دانی می نماییم و برای تمام خبر نگاران متعهد و و کوشا شهرستان که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی پر تلاش می کوشند،سلامتی توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانیم.

پیام تبریک دکتر حاج ملک :

روز خبرنگار را به شما عزیزان خبرنگار شهرستان رابر که در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا هم گام با کادر درمان در اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی همشهریان و کنترل بیماری سهم بسزایی داشتید تبریک عرض می نمایم.

برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی از درگاه ایزد منان دارم.

پیام تبریک امین مهدیپور بسیج حقوقدانان:

خبرنگاری یک موهبت الهی است که باید قلم آن برای خدمت به فرهنگ، مردم، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفته شود.

آنچه در این عرصه مهم است رعایت انصاف و اخلاق حرفه ای خبرنگاری است که می تواند نقش مهمی در اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه روزافزون جامعه ایفا کند.

خبرنگاران تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است و هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی، حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، فرا رسیدن روز خبرنگار را به حضرتعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون شمارا درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.



تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب