وعدهآبی که روی کاغذ باقی مانده است
صداپیچ «خطرناک » حادثه ننیز چشمانتظار تدبیر مسئولان
رابر در سوگ علمدارکربلا
گلایه اهالی روستای باغمیری از نبود راه مناسب و کمبود امکانات
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
عاشورای حسینی در رابر
مراسم شام غریبان در حسینیه جامع رابر
همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دیوران
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
16:26:02 - یکشنبه 26 مرداد 1399
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رابر:
علی جلالی متین رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر ، در مورد مشکل کم آبی منطقه شهرک شهید تهرانی گفت: در صورتی مشترکین در مصرف آب صرفه جویی کنند قطعی آب در هیچ منطقه ای نخواهیم داشت. وی با بیان اینکه مصرف آب رابر یک و […]
علی جلالی متین رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر ، در مورد مشکل کم آبی منطقه شهرک شهید تهرانی گفت: در صورتی مشترکین در مصرف آب صرفه جویی کنند قطعی آب در هیچ منطقه ای نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه مصرف آب رابر یک و نیم برابر سال گذشته شده است افزود: مشترکین مصرف آب را مدیریت کنند و ساکنین پایین دست شهر کمتر مصرف کنند مشترکین بالا دست با مشکل کم آبی روبه رو نشود.
جلالی عنوان کرد: ظرفیت ورودی مخزن آب ۵۱ لیتر در ثانیه است اما عصر امروز خروجی مخزن آب ۵۸لیتر در ثانیه بوده که بی سابقه است.
وی همچنین از مخزن جدید ذخیره آب در ۱۵روز آینده خبرداد و خاطر نشان کرد: میزان آب مورد نیاز شهروندان تأمین می شود اگر مشترکین صرفه جویی کنند قطعی آب نیز نخواهیم داشت.
انتهای پیام
بر چسب ها: بی آبی









