پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:02:51 - جمعه 6 فروردین 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه موقت رابر:
لزوم تحقق شعار سال ۱۴۰۰
حجت الاسلام سمیعی گفت: راه رونق اقتصادی؛ تولید و صادرات خوب و جلوگیری از قاچاق و رفع موانع تولید است با حمایت مانع را از سر راه تولید برداریم امید است این شعار تحقق لازم پیدا کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر در اولین خطبه های عبادی و سیاسی سال ۱۴۰۰ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: امسال عید ما مقارن است با اعیاد مبارک شعبانیّه که امیدواریم این تقارن، برکات فراوانی را از لحاظ مادّی و معنوی برای سال نو ما داشته باشد  و سال ۱۴۰۰ به دو عید نیمه‌شعبان و جشن ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) متبرک شده است.

وی، با تاکید بر الگوگیری از بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) افزود: یاری امام زمان (عج) به لفظ و گفتار نیست بلکه به عمل و حرکت است  

حجت الاسلام سمیعی قطع ارتباط با خدا، احترام به مال ، خفت نماز ، پیروی از شهوت و هوای نفس ، دروغگویی، ربا خواری ، قطع صله رحم را نشانه های ظهور خواند  گفت: امید است در سال جدید عیدی همه ظهور و فرج امام زمان (عج) قرار دهد

امام جمعه موقت رابربا اشاره به آیه اول  سوره نساء وتاکید برتقوای الهی عنوان کرد: صله ارحام از مصادیق تقوای الهی است  همه ما مرگ را در پیش داریم برای اینکه از سکرات مرگ آسان بگذریم صله ارحام را به جای آوریم.

وی با اشاره به شعار سال جدید تاکید کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری امسال به نام سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اهمیت مسائل اقتصادی کشور و نقش تولید در اقتصاد را به مسئولین کشور گوشزد کردند.

حجت الاسلام سمیعی افزود: راه رونق اقتصادی؛  تولید و صادرات خوب و جلوگیری از  قاچاق  و رفع  موانع تولید است با حمایت مانع  را از سر  راه تولید برداریم امید است این شعار تحقق لازم پیدا کند.

وی همچنین به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد وگفت: ازمولفه های انتخابات ، مشارکت حداکثری، آرامش در انتخابات ، سلامت، قانون گرایی ، اخلاقی بودن  امنیت، رقابت سالم و اصلح گزینی است .

امام جمعه موقت رابر با اشاره به نفوذی ها و نقشه های دشمن در انتخابات آینده گفت: فریب نفوذی ها را نخورید، رییس جمهور با کفایت دارای مدیریت وبا ایمان  و مردمی و انقلابی وامیدواراست و  مأیوس و بد بین نباشد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب