پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:35:40 - پنجشنبه 9 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دو درصد از ازدواج‌های دانشجویی به طلاق منجر می‌شود
تنها دو درصد از ازدواج‌های دانشجویی به طلاق منجر می‌شوند و این در حالیست که آمار طلاق در سطح کشور تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از ۱۱ درصد است. به گزارش” صبح رابر” به نقل از ایسنا، عباس شبان‌نیا مدیر هماهنگی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم از آغاز […]

تنها دو درصد از ازدواج‌های دانشجویی به طلاق منجر می‌شوند و این در حالیست که آمار طلاق در سطح کشور تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از ۱۱ درصد است.

ازدواج دانشجویی

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ایسنا، عباس شبان‌نیا مدیر هماهنگی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم از آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد. ثبت‌نام هفدهمین دوره ازدواج دانشجویی همزمان با عید سعید غدیر آغاز شده است.
هفدهمین دوره ازدواج دانشجویی با رویکرد سفرهای زیارتی و آموزشی مشهد مقدس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان مجرد و زوج‌های دانشجو در دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به انتشار آمارهای متفاوت از طلاق‌های دانشجویی، خاطرنشان کرد: تنها دو درصد از ازدواج‌های دانشجویی به طلاق منجر می‌شوند و این در حالیست که آمار طلاق در سطح کشور تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از ۱۱ درصد است.
در سال گذشته دانشجویان مزدوج استان قم جزو معدود دانشجویانی بودند که به سفر زیارتی و آموزشی مشهد مقدس مشرف شدند و در کارگاه‌های آموزشی این سفر قدسی شرکت کردند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب