پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:31:50 - جمعه 5 آذر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
مصوبات نائب رئیس مجلس به رابر با پیگیری نماینده مجلس عملی شود
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: باپیگیری نماینده مجلس مصوبات روی کاغذبه مصوبات عملی تبدیل شود تا قدری از مشکلات مردم کاسته شود.

به گزارش صبح رابر ، حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: نیکی کردن ، قدم برای رضای الهی برداشتن، استغفار و توبه ،صبر در مقابل مصائب و مشکلات ، شکر نعمت از پنج حقیقت معیار سنجش بندگان خوب خداست.

وی، پنج آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام رضوان الله تعالی علیه در سال ۱۳۵۸را به همه بسیجیان تبریک گفت.

امام جمعه رابر با گرامیداشت ۱۰ آذرماه سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله سید حسن مدرس در سال ۱۳۱۶ گفت: این روز به نام روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده است .

وی با بیان اینکه شهید مدرس پنج دوره نماینده مجلس بودند گفت: مردم داری، دشمن شناسی ، استبدادستیزی، ایستادگی در مقابل تهدیدات، ساده زیستی از شاخصه ها شهید مدرس بود.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه در شهید مدرس ترس و طمع وجود نداشت تصریح کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این شهید والا مقام اقتدا کنندو خلق و خوی شهید مدرس را در زندگی سیره خود قرار دهند.

امام جمعه رابر با اشاره به موضوع حقوق های نجومی گفت: انتشار حقوق ۲۱۵میلیونی در این شرایط بحران اقتصادی و معیشتی حساسیت و موضوعیت خاصی را دارد با عدالت سازگاری ندارد.

وی تأکید کرد: لزوم برخورد با حقوق های نجومی مطالبه رهبری است دولت سابق اعتقادی با این موضوع آن نداشت اکنون قوای سه گانه ما باید به این موضوع برخورد قاطع داشته باشند و گزارش عملکرد را به مردم برساند.

خطیب جمعه رابر گفت: حقوق های نجومی زیبنده نیست قوای سه گانه به جد وارد عمل شوند گزارش عملکرد را به مردم دهند که خرسند شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه توجیه گری صورت نگیرد ورود عملیاتی سران سه قوه داشته باشند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به سفر نیکزاد نائب رئیس مجلس به رابر با دعوت نماییده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات شهرستان رابر مطرح شد مشکلات برق ، کم آبی حقیقتا کمبود ها آزار دهنده است بعضی روستا ها یک ساعت آب در تابستان داشتند، مشکل واگذاری زمین جاده رابر به استان کرمان مطالبات به حقی بود بر روی کاغذ تصمیماتی نوشته شد.

خطیب جمعه رابر افزود: با پیگیری نماینده مجلس مصوبات روی کاغذبه مصوبات عملی تبدیل شود تا قدری از مشکلات مردم کاسته شود.

وی در پایان از خانواده شهید والامقام عبدالکریم عبدال زاده دزفولی تشکر کرد که اجازه دادند قبر شهید شان در شهرستان رابر بماند.

امام جمعه رابر همچنین از مردمان شهر رابر و هنزا و همه کسانی که با عشق به شهید عبدالکریم عبدال زاده حماسه ای جاوید آفریدند؛ صمیمانه قدردانی کرد .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب