پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:50:51 - چهارشنبه 1 تیر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر:
اصناف به عنوان سربازان جنگ اقتصادی هستند
حسین آقاملایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تحریم ها و جنگ اقتصادی غرب علیه نظام اسلامی به عنوان پیچ بزرگ در گردنه است و سربازان این جنگ در مقابل دشمن اصناف و کسبه هستند.

به گزارش صبح رابر؛ حسین آقاملایی فرماندار رابر در اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده گفت: این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است.وی ادامه داد: این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز و تحولات سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تحریم ها و جنگ اقتصادی غرب علیه نظام اسلامی به عنوان پیچ بزرگ در گردنه است و سربازان این جنگ در مقابل دشمن اصناف و کسبه هستند.

فرماندار رابر با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی کسبه و بازاریان به ویژه صنوف شهرستان رابر تبریک عرض کرد و موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف خواستار شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب