پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:49:35 - چهارشنبه 6 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع بیش از ۳۸۰۰ وعده غذای گرم در طرح «اطعام غدیر»
دبیر کانون‌های خدمت رضوی رابر، از اجرای طرح «اطعام غدیر» به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و گفت: سه هزار و ۸۰۰ وعده غذای گرم به ارزش ۳۷ میلیون تومان به همت خادمیاران و یاوران رضوی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ علی‌حسین منتظری، ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: با مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رابر بر سه هزار و ۸۰۰ وعده غذای گرم تهیه و طبخ که در قالب طرح اطعام غدیر در بین عاشقان امامت و ولایت جشن عید غدیر توزیع شد.

وی، با بیان اینکه در شهرستان رابر، به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم بیش از ۱۰ برنامه شاد و متنوع توسط خادمیاران و یاوران رضوی در سطح شهرستان برگزار شده است، افزود: خطبه خوانی عید غدیر در مسجد اهل بیت علیه‌السلام قنات ملک، جشن‌های غدیر، برپایی موکب امام رضا علیه‌السلام ، طرح اطعام غدیر، قرائت پیمان اخوت، همایش پیاده روی و گلباران قبور شهدای سادات، توزیع ۲۵ بسته معیشتی ارزش هر بسته ۷۰۰هزار تومان و اهدای تلویزیون به خانواده نیازمند از دیگر برنامه‌های متنوع برای دهه امامت و ولایت در این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم و به عشق مولایمان امیرالمومنین علی علیه السلام به منظور ترویج فرهنگ غدیر، این اقدام جهادی صورت گرفته است که بخشی از این کار به عهده خیرین، خادمیاران و مردم ولایتمدار رابر بوده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب