پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:35:50 - چهارشنبه 27 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جذب۸۰۰ نفر نیروی انسانی از شهرستان رابر با افتتاح فاز دوم فاز دوم کارخانه معدن مس دره آلو
نماینده شهرستان های بافت،رابر وارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران حسینی روستای گلینوئیه از اشتغال حدود ۸۰۰ نفر از جوانان شهرستان رابر با افتتاح فاز دوم و کارخانه مس دره آلو در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ یاسر سلیمانی نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی که در جمع عزاداران حسینی روستای گلینوئیه حضور یافت.

در این دیدارمردمی و اطلاع از مشکلات موجود به ایراد سخن پرداخت و گفت: یکی از مهمترین مشکلات، بیکاری نیروی جوان است و این سبب مهاجرت نیروی جوان ما از روستا شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به حضور نیروی جوان در روستاها، اگراشتغال پایدار ایجاد کرده بودیم، قشر جوان ما مجبور نبودند، مهاجرت کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی فاز دوم کارخانه معدن مس دره آلو خبر داد که با افتتاح آن حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی از شهرستان رابر در یک فرایند زمانی شش ماهه جذب مجتمع معدنی مس دره آلو خواهد شد.

دکتر سلیمانی مسئله مهم دیگر را راه اندازی جاده رابر_ کرمان دانست و عنوان کرد: در این رابطه جلسات خوبی با سردار عابد و دکتر مدرس خیابانی رئیس شرکت ملی مس ایران برگزار شده و مجوزهای لازم جاده توسط وزارت مسکن، راه و شهرسازی صادر شده و به زودی در مجمع شرکت ملی مس مجوز و تعهد شرکت مس درباره جاده رابر- کرمان به تصویب خواهد رسید.

وی گفت: من نماینده بایستی پیگیر کارهای اساسی و زیر بنایی باشم تا جوانان اشتغال به کار پیدا کنند. علاوه بر این روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷ شب الی ۱۱ شب اختصاص به تماس های مردمی جهت رسیدگی به مشکلات مردم داده شده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب